پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4316
-
الف
+

سریال‌های قدیمی را از آی‌فیلم دنبال می‌کنم

شیوا خسرومهر بازیگر سریال «بچه مهندس»، درباره ایفای نقشش در این سریال گفت.

شیوا خسرومهر بازیگر سریال «بچه مهندس»، درباره ایفای نقشش در این سریال گفت.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه آی فیلم چندی پیش به پخش تمامی فصل‌های سریال «بچه مهندس» از فصل یک تا چهار پرداخت. بازیگران نام آشنایی در این سریال نقش آفرینی کرده اند که از جمله آن‌ها می‌توان از فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی، عباس جمشیدی، زهرا دباغیان و شیوا خسرو مهر نام برد. فصل نخست این اثر نوشته سجاد ابوالحسنی و نگارش فیلمنامه فصل‌های دوم تا چهارم، نوشته آقای وارسته است.

یکی از بازیگرانی که از فصل سه همکاری خودش را با این مجموعه شروع کرده، شیوا خسرو مهر است. او از کودکی با تئاتر آشنا بوده و فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبا است. خسرو مهر فعالیت هنری خود را محدود به تئاتر نکرد و پس از مدتی به عنوان داستان نویس و بازیگر حرفه‌ای درسینما نیز شناخته شد. از کار‌های تلویزیونی او می‌تواند به این موارد اشاره کرد: «سارق روح»، «یادآوری»، «آسمان من»، «تا رهایی» و «عمودی ها».


دانلود تیتراژ سریال بچه مهندس

خسرو مهر در سریال بچه مهندس ایفاگر نقش زهرا خانم همسر دکتر توفیقی است؛ که به همین مناسبت گفت و گویی با ایشان در مورد این سریال پر بیننده داشته ایم .

چگونه به جمع بازیگران سریال «بچه مهندس» ملحق شدید؟

دوست و همکار عزیزم سعید کریمی که در «بچه مهندس۳» دستیار کارگردان و مدیربرنامه ریزی و بازیگر نقش مسعود تابش بودند. ایشان به من زنگ زد و از من دعوت به همکاری کردند. من از ایشان سوال کردم کار کودک هست؟ گفتند نه برای بزرگسالان تولید شده و خیلی هم مردم استقبال کرده اند و الان برای فصل سه قصه تغییر می‌کند، چون بزرگسالی نقش جواد جوادی را به تصویر می‌کشند و برای همین، بازیگر‌ان جدید انتخاب می‌شوند و البته برخی از بازیگران فصل‌های قبل هم هستند و خط قصه را برایم توضیح دادند. 

شما در این سریال نقش زهرا همسر دکتر توفیقی را برعهده دارید، درباره نقشتان و جذابیت هایش توضیح می‌دهید؟

هنگام ورودم به پروژه، اگر اشتباه نکنم ۵ یا ۶ قسمت فیلمنامه را در اختیار داشتم و خیلی درگیر مسائل نقش نبودم، به این دلیل که می‌دانستم ابتدای کار است و این نقش به مرور پررنگ‌تر خواهد شد و فعلاً در حد معرفی است. زمانی که فقط چند قسمت از فیلمنامه را در اختیار بازیگر می‌گذارند معمولاً خود بازیگر باعث می‌شود که آن نقش پررنگ یا کم رنگ شود به لطف آقای غفاری و قلم توانای آقای وارسته و نقش مقابل خوبی مثل فرهاد قائمیان باعث شد نقش من پررنگ‌تر شود و این برای من جذاب بود.

سریال «بچه مهندس» با استقبال مخاطبان مواجه شد. این سریال چه نقاط قوتی داشت که باعث اقبال بینندگان به آن شد؟

زمانی که مردم از بچه مهندس ۳ استقبال می‌کنند قطعا دلیل اصلی آن موفقیت دو فصل قبل بوده که البته من در این فصل‌ها حضور نداشتم. البته کار قوی، قصه زیبا، بازیگر‌ها و کارگردان خوب همه این‌ها عواملی بودند که توانستند مردم را به دیدن این سریال ترغیب کنند و فصل سه را هم همراهی کنند. 

 با چه بازخورد‌ها و واکنش‌هایی بابت بازی در سریال بچه مهندس و نقش زهراخانم مادر خانواده مواجه بودید؟

خوشبختانه مردم بازپخش این سریال را می‌بینند و به بنده لطف دارند و از بخش‌هایی که من بازی کرده ام فیلم می‌گیرند و برای من ارسال می‌کنند. حتی با برخی از قسمت‌هایی که من در آن حضور دارم ویدئو کلیپ می‌سازند و برایم می‌فرستند. در فضای مجازی هم با کامنت‌هایشان در مورد نقش من به عنوان زهرا خانم اظهار نظر می‌کنند و از باور پذیر بودن نقش و ایفای خوب آن بنده را مورد لطف قرار می‌دهند و من همیشه ممنون مردم هستم. 


صحبت‌های عباس جمشیدی‌فر درباره بچه مهندس


همکاری با علی غفاری به عنوان کارگردان چگونه تجربه‌ای بود؟

همکاری خیلی خوبی بود، ایشان بسیار محترم و دوست داشتنی هستند و در کارشان بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند و به اصطلاح کاربلدند. کسی که دانش و سواد حرفه اش را داشته باشد اول خودش از کارش لذت می‌برد و بعد افرادی که با ایشان همکاری می‌کنند. علی غفاری همیشه حالش خوب بود و این باعث می‌شد که سایرین هم حالشان خوب باشد و دائم انرژی مثبت سرصحنه جاری بود. به نظرم نبود این انرژی مثبت در برخی از کار‌ها با وجود حضور بازیگران نام آشنا و به اصطلاح برند باعث می‌شود که موفقیت لازم حاصل نشود، زیرا لنز دوربین همیشه واقعیت‌ها را ثبت می‌کند.

مخاطب شبکه آی فیلم هستید؟

اگر در منزل بیکار باشم بله چرا که نه. مخصوصا زمانی که فیلم‌هایی پخش می‌شود که من آن‌ها را قبلا ندیده بودم. این شبکه را دوست دارم، چون شبکه‌ای است که من و همکارانم بهتر می‌توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم.

این روز‌ها چه می‌کنید و مشغول چه کاری هستید؟

در گیر یکی دو تا کار هستم، اخیرا یک تله فیلم داشتم که تازه به پایان رسیده و یک سریال است که احتمالا تا آخر ماه تمام می‌شود. ترجیح می‌دهم چیزی نگویم بنا به دلایل شخصی تا زمانی که این کار‌ها اکران شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

بله گرفتن به سبک جواد جوادی

تیتراژ «بچه مهندس ۳» با صدای احسان خواجه‌امیری

م ن/ط ه

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

انشالله بچه مهندس 5