پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6088
-
الف
+

پایان سرنوشت بچه مهندس را شما رقم بزنید

جدیدترین سوال بخش «دیدگاه شما» در وب‌سایت شبکه آی‌فیلم مطرح شد.

جدیدترین سوال بخش «دیدگاه شما» در وب‌سایت شبکه آی‌فیلم مطرح شد.

به گزارش آی‌فیلم، سوال جدید بخش دیدگاه شما با این عنوان منتشر شد: «اگر شما نویسنده سریال «بچه مهندس» بودید، چه سرنوشتی را برای "جواد جوادی" رقم می‌زدید؟»

برای پاسخ‌ به این سوال، می‌توانید با مراجعه به بخش «دیدگاه شما» در وب‌سایت آی‌فیلم فارسی، نسخه اندرویدی و iOS اپلیکیشن شبکه و یا ارسال پیام به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۸، جواب‌‌های‌تان را به اشتراک بگذارید.


جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر
سیده زهرا لشکری

آقای روزبه حصاری را در بچه مهندس ۴ هم قرار میدادم و مسعود و قاسم را هم میاوردم

آلاء طباطبایی از قم

من اگر جای نویسنده بچه مهندس 3 بودم 4 را اینطوری که جواد و مرضیه ازدواج می کنن و به ماه عسل که میرن تصادف میکنن و بعد از دوره ی سخت بیماری شون سلامتی شون رو بدست می یارن

گندم از شیراز

اگر من جای نویسندگان سریال بچه مهندس بودم ، فصل سوم را با عروسی جواد جوادی به پایان می رسوندم. البته پایان نوشته شده برای سریال هم بسیار پایان خوبی بود چون کار پهپاد بالاخره به پایان رسید.

کاربر مهمان

آقای روزبه ی حصاری را عوض نمیکردم عروسی جواد رانشان میدادم گلچهره هم نمی مرد

کاربر مهمان

سلام من همه فصل های بچه مهندس رو پسندیدم به جز 2 وقتی یه پسر 15/16ساله اش چی می فهمه عشق و عاشقی چیه و هم قیافه اش خیلی بد بود

ثنادریکوند

سلام من اگر جای نویسنده ی سریال بچه مهندس بودم سریال را همین‌گونه ادامه میدادم چون این سریال واقعا عالی هست و هیچ عیب و نقصی ندارد.

کاربر مهمان

من اگر نویسنده سریال پچه مهندس5 باشم، پس از این که جواد جوادی و مرضیه توفیقی ازدواج کردند، مژگان عباسی را وارد سریال می‌کردم تا سریال جذاب تر بشه.

سارا محمدیان

سلام من اگر جای نویسنده سریال بچه مهندس بودم فصل چهارم را نمی نوشتم چون پایان شیرین فصل سوم این سریال بسیار زیبا بود و بهترین پایان برای مخاطب بود. نوشتن و ساخته شدن فصل چهارم این سریال با فیلمنامه ضعیف و اتفاق های تکراری و باور ناپذیر این فصل باعث ریزش مخاطب های این فصل از سریال شد و نقش جواد هم دیگر باور پذیر نبود.

غزل

به نظر من این داستان رو آقای رهبری ادامه بدن چون واقعا توانمند هستند

علی

من سریال بچه مهندس را بسیار دوست داشتم و از اینکه به یک نخبهٔ علمی تبدیل شد، خوشحال شدم.

سجاد درویش فر

من اگر جای نویسنده بودم داستان رو طوری مینوشتم که جواد و مرضیه ازدواج کنند و بعد از سال ها بچه دار شوند و بعد به مسافرتی بروند بعد تصادف کنند و جواد و مرضیه میمیرند و بچیشان به پرورشگاه میرود.

مبینا و سدنا مرادی از تهران

سلام . من اگه به جای نویسنده بچه مهندس بودم ازدواج جوادی رو در بچه مهندس ۳ با مژگان تمام می کردم ودر بچه مهندس ۴ زندگی مشترک خودشون رو شروع و صاحب فرزند می شدند و مرضیه را حفظ می کردم چون با آوردن مرضیه و از بین رفتن عشق چند ساله جوادی به مژگان سریال از روال اصلی خودش خارج شده و اصلا سجالب نشده .

محمدرضا مرادی هل آباد

روزحصاری در بچه مهندس ۴ بود بهتر بود

زهرا قاسمی

من اگر جای عوامل بچه مهندس بودم فصل چهارم رو نمی ساختم زیرا به نظر من بدترین سریال بود برای مثال : تعویض بازیگر اونم نقش اصلی با تحقیر و توهین، فیلمنامه بد و جایگزین بازیگرهای بی تجربه

کاربر مهمان

سلام اگر من به جای نویسنده بچه مهندس بودم اینگونه سریال را می نوشتم که مرضیه به جواد اهمیت بدهد چون مرضیه اصلا به جواد اهمیت نمی دهد و رفتارش با جواد خیلی بد است و باید این رفتارش را عوض کند من طوری می نوشتم که برای جواد اتفاق بدی پیش آید و در بیمارستان بستری شود و مرضیه خود را مقصر بداند و در بیمارستان بماند تا جواد خوب شود و بعد با جواد ازدواج کند و زندگی خوبی را شروع کنند🌸🌹

کاربر مهمان

به نظر من نویسنده بچه مهندس طوری باید فیلم را می‌نوشت که جوانی جواد جوادی مصادف با جنگ و هشت سال دفاع مقدس باشه تا بعدا در فصل ۴ میان سالی جواد جوادی رو به تصویر بکشه تا مردم در ۴ دوره زمانی جواد جوادی رو ببینن بعد هم قسمت آخرشم باید توسط تروریست ها ترور می‌شد و به شهادت می‌رسیدو پرونده جواد جوادی بسته میشد.

کاربر مهمان

من اگر جای نویسنده سریال بودم کاراکتر اصلی سریال بازیگرش را تغییر نمی‌دادم و اجازه میدادم تا آقای حصاری ایفای نقش کنن و دوستان و اعضای تیم جهت رو هم حذف نمی‌کردم

زینب عسگری

سلام اگر من نویسنده بچه مهندس بودم سرنوشت جوادی را طوری رقم میزدم تا او بتواند با مرضیه به راحتی ازدواج کند.

نفیسه عسگری

سلام اگر من نویسنده بچه مهندس بودم کاری میکردم تا او بتواند با مسعود و قاسم رابطه اش را نگه دارد چون با هم دوستان صمیمی بودند و داستان را شیرین تر میکردند.

زهرا کاظمی

بنظر من اقای رهبری عالی بازی کردند و حتما فصل 5رو با حضور ایشون و خانم جوادی بسازند

زیبا

باید بگم من اگه جای نویسنه سریال بچه مهندس بودم سرنوشت جواد جوادی رو جوری میکردم که تومور نداشته باشه اینطوری بهتر بود

کاربر مهمان

اگه نویسنده این سریال بودم فصل 5 روهم میساختم و با آقای رهبری چون آقای حصاری اونطوری که باید کارشون رو بهتر انجام نمی دهند.و بهروز هم با شیوا ازدواج می کرد و هردو جواد و بهروز خوشبخت می شدند

کاربر مهمان

من اگر جای نویسنده سریال «بچه مهندس» بودم فصل پنجم را با فیلمنامه ای کم اشکال تر می ساختم.

کاربر مهمان

به نظر من آقای روزبه حصاری خیلی بهتر از محمد رضا رهبری بازی می کند .

فاطمه قدیری

سلام من اگر نویسنده بچه مهندس بودم اقای روزبه حصاری را تغییر نمیدادم و فصل چهار را نیز با ایشون به پایان میرساندم.

اکبر عسگری

سلام من اگر نویسنده بچه مهندس بودم سرنوشت او را تغییر نمیدادم زیرا کسی که بتواند در زندگی خود مشکلات را با هر سختی پشت سر بگذارد انسان خود ساخته و خردمندی را میسازد.

کاربر مهمان

پایان رو طوری رقم میزدم که جواد اگر هم راضی به عمل شد و از عمل جان بدر برد به هیچ عنوان با دختر گنده دماغ توفیقی دست بزن دار ازوداج نکنه

گمنام

من‌اگه جای نویسنده بچه‌مهندس بودم اصلا بازیگر نقش جواد رو عوض نمی کردم و می ذاشتم اقای حصاری نقش رو ادامه بدن و تازه انقدر جواد رو عصبی در فصل چهار نشان نمی دادم. تازه نمی گذاشتم مرضیه انقدر بچگانه بازی کند تا تقی به توقی می خوره بی محلی هاشو شروع میکنه و تازه مسعود و قاسم هم حذف نمی کردم.

الهه انصاری

کلا فصل چهار پر از سوتیه، غیب شدن دوستای جواد، تغییر قیافه عمو کریم، تغییر شخصیت و هویت جواد... بسیار ضعیف بود. فصل ۴اگه ادامه فصل ۳ بود چرا انقدر پراز سوتیه آخه؟!

کاربر مهمان

من اگر جای نویسنده بچه مهندس بودم فصل ۴ را به هیچ عنوان نمی ساختم . فصل ۳ خیلی شیک تموم شد و سرانجام پهپاد و جواد و مژگان و مرضیه تکلیفشون روشن شد. دیگه نیازی به این فیلمنامه ضعیف نداشت.

محمد علوی

بچه مهندس بهترین سریال ساله، ولی کاش روزبه حصاری به جای آقای رهبری بود خیلی عالی میشد.

☁️💜💜💜💜دلبر صالحی

من عاشق محمد رضا رهبری هستم💜 انشالله در بچه مهندس 5 هم باشه اگر نباشه من نگاه نمیکنم😐 مرسی