پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4577
-
الف
+

روزهای ابدی جایگزین چه سریالی می‌شود؟

پخش مجموعه تلویزیونی پلیسی «ساختمان 85» بزودی به اتمام می‌رسد.

پخش مجموعه تلویزیونی پلیسی «ساختمان 85» بزودی به اتمام می‌رسد.

به گزارش آی‌فیلم، با پایان یافتن پخش سریال «ساختمان 85»، مجموعه تلویزیونی «روزهای ابدی» از جمعه 17 دی‌ماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

مجموعه تاریخی «روزهای ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری حال و هوای روزهای انقلاب را به تصویر می‌کشد. این سریال با اتفاقات اواخر دی‌ ۱۳۵۷ شروع می‌شود و با نمایش حوادث ۱۳ آبان‌ ۱۳۵۸ به پایان می‌رسد.

سریال «روزهای ابدی» درباره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روایتی از به ایران آمدن "کیت میلت" در سال ۱۳۵۷ و وقایع بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است. در این مجموعه به فعالیت‌های مصطفی چمران و علی اصغر وصالی نیز توجه شده و از چهره‌های شاخص آن زمان به ابراهیم یزدی (وزیر امور خارجه وقت) نیز توجه دارد. همچنین درباره جریان‌های مجاهدین خلق و سایر گروه‌ها و درگیری‌های‌شان اشاره شده‌ است.

احمد نجفی ، حمید گودرزی ، رحیم نوروزی ، علیرام نورایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، فیلیپ ساترکین، سامی بابو، نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ و فلورین فیشر از جمله بازیگران سریال «روزهای ابدی» هستند.

بر اساس این گزارش، سریال «روزهای ابدی» از 17 دی‌ماه، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روی آنتن می‌رود.


جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

😐😐😐😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😐😐😐😐😐