پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5214
-
الف
+

جواد خواجوی: از طریق اینستاگرام بازیگر نشدم

جواد خواجوی بازیگر نقش جواد در مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» درباره این سریال گفت.

جواد خواجوی بازیگر نقش جواد در مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» درباره این سریال گفت.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از باشگاه خبرنگاران، جواد خواجوی که خیلی‌ها پیش از حضورش در تلویزیون او را با فیلم‌های اینستاگرامی و لهجه‌گذاری مشهدی‌اش روی شخصیت‌های مختلف می‌شناختند، در سریال «نوروز رنگی» یکی از نقش‌های اصلی قصه را به عهده دارد. او درباره نقشش و حضورش در این سریال گفت.

کمی از نقشی که در سریال «نوروز رنگی» بازی کردید، بگویید.

من نقش جواد پسر خانواده حاج صادق که پدرش آقای هادی هاشمی و مادرش خانم اسکویی است را بازی می‌کنم. قصه هم که حول محور شخصیت جواد، خانواده و اطرافیانش است. جواد هم جوانی بیست و یکی دو ساله است که خیلی درس نخوان است و هنوز دبیرستانی است. او موهایش ریخته و سبیل دارد، اما هنوز مدرسه می‌رود.

فضای دهه 60 برای شما فضای آشنایی بود؟ 

واقعیت این است که با وجود دهه هفتادی بودنم، من به آن فضا خیلی نزدیک هستم و خودم مثل دهه شصتی‌ها زندگی کردم. اکثر دوستانم برای این دهه هستند و خیلی فضای غریبی برایم نبوده، چون همه بازی‌ها و تعاملاتی که دهه‌شصتی‌ها داشتند را من هم همراه با آن‌ها تجربه کرده‌ام. آقای مسعودی که حدود۲۰سال از من بزرگ‌تر است، رفیق من است و خلاصه از کم‌وکیف این دهه همیشه باخبر بودم و هستم.

استفاده از لهجه مشهدی به شما کمک کرد؟

من با لهجه مشهدی خیلی آشنا هستم و به دوستان هم در این فضا کمک می‌کردم و قرار شد من را به عنوان مشاور لهجه به بازیگران معرفی کنند تا چیزی از قلم نیفتد. محله این کار هم در پایین شهر مشهد است و من تا به حال آنجا نرفته‌بودم، اما رفتیم، زندگی کردیم و لذت بردیم. آنجا آدم‌های خیلی پرمهری داشت و ما فکر نمی‌کردیم این‌طور باشد و منتظر دیدن فرهنگ متفاوتی بودیم. همچنین این خیلی قشنگ است که آدم‌ها در شهر خودشان کار کنند و همه چیز در پایتخت متمرکز نشده‌باشد.

شما از اینستاگرام به تلویزیون معرفی شدید؟

 دوستانی که به من پیشنهاد بازیگری داده‌اند، پیشینه من را می‌دانند، من از اینستاگرام سرکار نیامدم، سینما خواندم، سال‌ها در مشهد تئاتر کارکردم، فیلم ساختم و اینستاگرام تنها اوقات فراغت من است. تا الان هم به دلیل فالوئر و پیجم نقشی را قبول نکردم، چون ۱۰میلیون دنبال‌کننده هم که داشته‌باشی زمانی که روی صحنه می‌روی مشخص می‌شود بازیگر هستی یا نه.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر