پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3729
-
الف
+

سه فیلم جدید از چهارشنبه در سینماها

فیلم‌های کمدی «گشت۳» و «آپاچی» و درام ترسناک «زالاوا» راهی سینماهای کشور می‌شوند.

فیلم‌های کمدی «گشت۳» و «آپاچی» و درام ترسناک «زالاوا» راهی سینماهای کشور می‌شوند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از شورای صنفی سینما، روز گذشته (23 آبان ماه) در جلسه شورای صنفی نمایش، مجوز اکران فیلم سینمایی «گشت ارشاد3» صادر شد.

در آخرین ساخته سعید سهیلی، بازیگرانی همچون امیر جعفری، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند، همچنین بهنام بانی هم در این فیلم حضور دارد.

«حکم تجدید نظر» به کارگردانی محمدامین کریمی و «آپاچی» ساخته آرش معیریان دیگر فیلم‌هایی هستند که از روز چهارشنبه ۲۶ آبان راهی سینماهای کشور می‌شوند. «آپاچی» به تهیه‌کنندگی حسین زندباف سال ۱۳۹۷ مقابل دوربین رفته و تولید شده است.

«حکم تجدید نظر» نخستین ساخته کریمی است که زمان تولید، با حاشیه‌های بسیاری به دلیل بلاگر بودن کارگردانش همراه بود. در این فیلم ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان، احسان امانی و مجید یلان بازی کرده‌اند. «آرش عدل‌پرور» خواننده پاپ هم دراین فیلم ایفای نقش کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش به اتهام قتل نامزدش لیدا در زندان بسر می‌برد و در انتظار دادگاه است. او برای مادرش فرشته قسم می‌خورد که بی‌گناه است، فرشته به کمک وکیل آرش و یکی از دوستانش بهروز ساجدی، به دنبال جمع آوری مدارک و شواهدی برای اثبات بیگناهی پسرش است.

فیلم سینمایی «بندر بند» ساخته منیژه حکمت هم از چهارشنبه ۱۰ آذر اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند.

فیلم تحسین‌شده «زالاوا» ساخته ارسلان امیری از ۲۴ آذرماه روی پرده می‌‌رود. این اثر که داستان آن در دهه ۵۰ در یکی از روستاهای کردنشین می‌گذرد، اخیراً جایزه بهترین فیلم از نگاه هیأت داوران انجمن بین‌المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) را کسب کرده است.

«عاشق پیشه» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی داوود موثقی هم که سال ۱۳۹۸ ساخته شده است، از ۸ دی ماه راهی سینماها می‌‌شود. این فیلم روایتگر زندگی یک زوج به نام های سهراب و گندم است که به همراه «سپیده» کودک خردسالشان زندگی سعادتمندی دارند، اما افزایش قیمت ارز، شرکتی که سهراب در آن شاغل است را به آستانه ورشکستگی می‌رساند و…

ه خ/ط ه

نظر شما
ارسال نظر