پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3268
-
الف
+

بازگشت راک به «سریع و خشن»

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان  آگاه شوید.

به گزارش آی‌فیلم، وین دیزل به صورت عمومی از دواین جانسون ملقب به راک خواسته برای دهمین قسمت از «سریع و خشمگین» به این مجموعه بازگردد. دیزل که قبلاً چند بار به صورت عمومی با جانسون اختلاف و درگیری داشته، در اینستاگرام خود خواست یک بار دیگر جانسون را در نقش مامور لوکاس هابز در فیلم دهم ببیند که انتظار می‌رود اولین قسمت از یک پایان ۲ قسمتی برای این مجموعه باشد.

جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو ۲۰۲۱ با معرفی برندگان این دوره به کار خود پایان داد. در مراسم اختتامیه این جشنواره «جهان نیمکره شمالی» ساخته حسین تهرانی برنده جایزه آینده سینمای آسیا شد. این فیلم درباره پسری ۱۴ ساله است که پس از فوت پدرش سعی دارد تا از خانواده‌اش حمایت کند.

 پیش‌نمایش بین‌المللی انیمیشن موزیکال کمدی «آواز بخوان ۲» فستیوال فیلم تورین را افتتاح می‌کند که مهم‌ترین رخداد سینمایی ایتالیا برای کارگردان‌های جوان و فیلم‌های مستقل است.

بعد از موفقیت سریال کره‌ای «بازی مرکب» که قرار است فصل دوم آن هم ساخته شود، خیلی‌ها برای تماشای سریال‌هایی مشابه به آسیا چشم دارند. نت‌فلیکس اخیراً اعلام کرد موفقیت «بازی مرکب» باعث شده سریال ژاپنی «آلیس در سرزمین مرزی» یک سال پس از اکران اولیه‌اش دوباره در چند کشور به شدت محبوب شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ص گ

نظر شما
ارسال نظر