پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3349
-
الف
+

تازه‌ترین اخبار فرهنگی جهان

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان  آگاه شوید.

به گزارش آی‌فیلم، هم‌زمان با شروع مجدد کار در برادوی که از مارس ۲۰۲۰ چراغ‌هایش خاموش شده بود تا با پاندمی کرونا مقابله کند، برندگان هفتاد و چهارمین دوره جوایز تونی معرفی شدند. همین چند روز اخیر سرانجام با بازگشت احساسی نمایش‌هایی چون «همیلتون» چراغ تئاترهای نیویورک دوباره روشن شد؛ سرانجام با اهدای جوایز تونی از آنهایی که ۳۴۶ روز در انتظار معرفی این برندگان بودند، تجلیل شد.

رابرت ردفورد کارگردان و بروس اسپرینگستین خواننده سرشناس آمریکایی با هم در ساخت مستندی با عنوان «موستانگ‌ها: اسب‌های وحشی آمریکا» همکاری کرده‌اند.این مستند درباره اسب‌های وحشی آمریکاست و زندگی آشفته آنها را از گذشته تا آینده نامشخص‌شان روایت می‌کند. با این مستند بلند مخاطب به سفری اودیسه‌وار در سراسر آمریکا می‌رود و جاهایی را می‌بیند که مردم کمی ممکن است تاکنون دیده باشند؛ جایی که بیش از ۸۰ هزار اسب وحشی در زمین‌های عمومی و بیش از ۵۰ هزار اسب در زمین‌های دولتی زندگی می‌کنند.این فیلم قرار است از ۱۵ اکتبر نمایش خود را در سینماها شروع کند و اندکی بعد به صورت تی‌وی اودی در دسترس باشد.

فیلم جدید جیمز باند سرانجام پس از انتظاری طولانی به نمایش درآمد و انتظار می‌رود به زودی سینماهای جهان را به تسخیر خود درآورد. سینماهای دنیا برای نمایش فیلم بیست و پنجم جیمز باند آماده می‌شوند و این امید را به خود می‌دهند تا با نمایش این فیلم از دوران پاندمی عبور کنند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ص گ

نظر شما
ارسال نظر