پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4329
-
الف
+

جایگزین هشت بهشت مشخص شد

با پایان یافتن جشنواره «عید تا عید»، جایگزین سریال «هشت بهشت» روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

با پایان یافتن جشنواره «عید تا عید»، جایگزین سریال «هشت بهشت» روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، پخش مجموعه تلویزیونی «هشت بهشت» به پایان رسیده است و سریال خاطره انگیز «عطر گل یاس» پس از خاتمه جشنواره «عید تا عید» جایگزین این سریال می‌شود. 

سریال «عطر گل یاس» درباره دو برادر است که در سمنان زندگی می‌کنند. آنها به دلایلی با یکدیگر قطع رابطه کرده‌ و برادر کوچک‌تر به تهران کوچ می‌کند. پس از گذشت سی سال، برادر بزرگ‌تر دچار بیماری قلبی می‌شود و زمینه برای آشتی این‌دو ایجاد می‌شود، اما همسر برادر بزرگ‌تر و برادرانش به هر طریقی سعی دارند از این آشتی و پیوند دوباره جلوگیری کنند. سرانجام، پس از اتفاقات گوناگون و تصادف شدید برادر بزرگ‌تر که به تحریک برادر همسر انجام شده و اعتراف ضارب موتوری‌اش، دو برادر به یکدیگر می‌رسند و ... .

زنده یاد داوود رشیدی، اکبر زنجان‌پور، شمسی فضل‌اللهی و سهیلا رضوی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «عطر گل یاس» از جمعه 8 مرداد ماه، هر روز ساعت ۱۶:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و رأس ساعت ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

پایتخت ۶ چه زمانی پخش می‌شود؟

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

چه عجب قدیمی گذاشتین❤❤❤❤

کاربر مهمان

همسفر .خانه ما .فاصله ساخته سید مجتبی یاسینی.مهرخوبان.فرمان.راه سوم.کاشانه.غریبه.شن های کف رودخانه .خاله سارا.تولدی دیگر.کاراگاه شمسی ومادام و دزدان مادربزرگ رو هم پخش کنید.این تایم رو قدیمی پخش کنید کلا ممنون میشم🙏

لیلا

با سلام و خسته نباشید خدمت شما خواستم تشکر کنم بابت پخش سریال خانه امن و درخواست کنم اگر ممکنه برای ایام محرم سریال مختار رو در جدول پخش بگذارید ساعت پخش اگ مقدوره طرف ۹باشه ک بتوانیم ببینیم