پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1940
-
الف
+

ببینید: تصاویر سریال گیله‌وا + تیزر

سریال «گیله‌وا» ساخته اردلان عاشوری پنجشنبه روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

سریال «گیله‌وا» ساخته اردلان عاشوری پنجشنبه روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، همزمان با ایام سالگرد ارتحال جانگداز امام خمینی (ره) و توقف پخش سریال «پاورچین»، مجموعه تلویزیونی «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری، در 4 قسمت از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «گیله وا» با نشان دادن بخشی از تاریخ معاصر ایران، موضوعی عاشقانه را در نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ به تصویر می‌کشد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و نقش انگلستان در امور داخلی کشور در صد سال گذشته است.

براساس این گزارش، تا امروز سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بسیاری با موضوع جنبش و قیام مردم جنگل به ویژه قیام میرزا کوچک خان جنگلی و یارانش روی آنتن رسانه ملی رفته است و حالا مجموعه تلویزیونی «گیله‌وا» ساخته اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان با نگاهی عاشقانه مبارزات مردم دلیر خطه شمال را به تصویر می‌کشد.

حمیدرضا پگاه ، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیر حسین هاشمی و پریا مردانیان از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند و بهروز شعیبی نقش میرزا کوچک خان جنگلی را ایفا کرده است.

بر اساس این گزارش، مینی سریال «گیله‌وا» از ۱۳ تا ۱۶ خرداد، ساعت 18:00روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

مشاهده و دانلود سریال پاورچین

«گیله‌وا» در راه رسانه ملی

پخش مینی سریال «گیله وا» از تلویزیون

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر