پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4425
-
الف
+

مائده سریال احضار را بیشتر بشناسید

در گزارش زیر با بازیگر نقش مائده در سریال رمضانی «احضار» بیشتر آشنا شوید.

در گزارش زیر با بازیگر نقش مائده در سریال رمضانی «احضار» بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «احضار» از جمله سریال‌های پرمخاطب ماه رمضان 1400 است، سریالی با روایت و قصه‌ای ماورایی که تفاوت‌هایش با دیگر سریال‌های امسال توانست رضایت بیشتری از مخاطبان را از آن خود کند. البته با نگاهی به کارنامه کاری کارگردان این اثر علیرضا افخمی درمی‌یابیم که پیش از این هم افخمی با ساخت سریال «او یک فرشته بود» با روایت قصه‌ای ماورایی مخاطبان بسیاری را پای ساخته خود نگه داشت. مجموعه‌ای نمایشی که هنوز هم بیننده خودش را دارد و این احتمال می‌رود که سریال «احضار» هم شاید بتواند به یکی از کارهای بدون انقضای افخمی تبدیل شود. 

یکی از نقاط قوت در سریال «احضار» سوای از قصه متفاوتش، استفاده از بازیگران جوان است، افرادی که گویا برای اولین بار است مقابل دوربین رفته‌اند و به اصطلاح کار اولی تلقی می‌شوند، مانند آدرینا صادقی، بازیگر نقش "مائده".

آدرینا صادقی:

آدرینا صادقی متولد دهه هفتاد است و کار حرفه‌ای خودش را با حضور روی صحنه تئاتر آغاز کرده و همین بازی او در نمایش‌های مختلف، سکوی پرتابی برای دیده شدنش توسط فیلمسازان مطرح سینما و تلویزیون شد و حالا به عنوان یکی از بازیگران افخمی هر شب از آنتن شبکه یک سیما مهمان بینندگان است. 

مائده از جمله بازیگران نقش اصلی سریال «احضار» است، دختری عاشق پیشه که سعی در فراموشی عشق قدیمی خود "محسن کامرانی" دارد، اما گویا روح هم دست از سر مائده برنمی‌دارد و زندگی مائده را با اتفاقاتی که رقم می‌زند، تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

آدرینا صادقی در سریال احضار در کنار بازیگرانی همچون آرش مجیدی ، رضا توکلی،مرتضی کاظمی، مینو آذرمگین، میلاد میرزایی ، نازنین هاشمی و ... نقش مائده دختر عمه زهره را بازی می کند.

بیشتر بخوانید:

سریال رمضانی با درجه بندی سنی +۱۴

«احضار» از «نون.خ۳» و «گاندو۲» جلو زد

سریال‌های رمضانی کدام بازیگران را به تلویزیون می‌آورد؟

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر