پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2389
-
الف
+

زمان پخش سریال تعبیر وارونه یک رویا +آنونس

مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» از سه‌شنبه روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» از سه‌شنبه روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی، از جمله آثار سریالی این کارگردان به‌نام است که از سه شنبه 21 اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود. 

این سریال در ژانر دفاعی امنیتی ساخته شده است و بنا به گفته عوامل این مجموعه تلویزیونی ابتدا قرار بر این بود که این سریال به دلیل فضای جاسوسی و امنیتی که دارد به صورت سیاه و سفید روی آنتن برود، اما برای حفظ کیفیت سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به شکل رنگی پخش شد.

بر اساس این گزارش، مجموعه نمایشی «تعبیر وارونه یک رویا» در شانزدهمین دوره از جشنواره حافظ، در سه رشته بهترین کارگردانی، خواننده ترانه تیتراژ و بازیگر زن درام نامزد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: تعدادی از عوامل فریب خورده و جاسوسان خارجی در عملیاتی، یک دانشمند هسته‌ای ایران را به قصد انتقال به باکو برای بهره‌برداری‌های جاسوسی و تبلیغاتی می‌ربایند اما به دلیل مجروح شدن این دانشمند، برنامه عملیات تغییر می‌کند و سرانجام با دستگیری و هلاکت جاسوسان، عملیات ناکام می‌ماند. از سویی با تدبیر نیروهای اطلاعاتی کشور، عوامل هدایت عملیات نیز فریب می‌خورند و…

در این سریال بازیگرانی چون؛ امیر جعفری، داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، الهام کردا، نگار عابدی، صالح میرزاآقایی، شیوا خسرومهر، ثریا قاسمی، سیامک اطلسی، رابعه مدنی و ستاره حسینی به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

بیشتر بخوانید:

امیر جعفری در چه سریال‌هایی بازی کرده است؟

دانلود و مشاهده سریال «تعبیر وارونه یک رویا»

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر