پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4910
-
الف
+

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم سینمایی «ناردون» و «طلا و مس» از آی‌فیلم عربی باشید.

دو فیلم سینمایی «ناردون» و «طلا و مس»، روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «ناردون» پنجشنبه 19 فروردین روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی فریدون حسن پور در سال 1394 تولید شد.

داستان این فیلم درباره شخصی به نام شکور است که پیر و زمین‌گیر شده و ترجیح می‌دهد عطای دنیا را به لقایش ببخشد؛ اما مشکل کمبود فضا و بی‌قبری اجازه برآورده شدن این آرزو را به او نمی‌دهد. در این میان پیدا شدن عشق قدیمی فاضل، پسر شکور، به ماجرا رنگ و بوی دیگری می‌بخشد.

امین حیایی، لیلا اوتادی، مهران غفوریان، زنده یاد سیروس گرجستانی، شهرام قائدی، مهران رجبی و امیر نوری از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «ناردون» پنجشنبه 19 فروردین ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان نیز جمعه 20 فروردین از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

این فیلم محصول سال 1388 و داستان طلبه‌ای جوان به نام سیدرضا را روایت می‌کند که به تازگی با خانواده‌اش به تهران آمده، تا در کلاس‌های استاد اخلاقی که وصف او را بسیار شنیده است، شرکت کند. اما متوجه بیماری همسرش زهرا می‌شود و به ناچار برای تهیه هزینه درمان او تغییراتی در شیوه زندگی‌اش می‌دهد.

بهروز شعیبی، نگار جواهریان، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، مهران رجبی و رضا رادمنش بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 فیلم سینمایی «طلا و مس» جمعه 20 فروردین ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

علاقه ایرانی‌ها به صف!

سوال آی‌فیلم از مخاطبان این شبکه

بهترین سریال سال ۹۹ از نگاه مردم

ا ا/ ط. ه

نظر شما
ارسال نظر