پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1794
-
الف
+

پشت صحنه سریال مرد دوهزار چهره

بخشی از پشت صحنه سریال «مرد دو هزار چهره» را در این گزارش مشاهده کنید.

بخشی از پشت صحنه سریال «مرد دو هزار چهره» را در این گزارش مشاهده کنید.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «مرد دو هزار چهره» از جمله ساخته‌های "مهران مدیری" است که پس از تولید و پخش سری اول این سریال با عنوان «مرد هزار چهره» در نوروز 1388 روی آنتن شبکه سه سیما رفت. 

مدیری در این سریال هم مانند دیگر ساخته‌های خود بخش پایانی را به نشان دادن پشت صحنه سریالش اختصاص داده و همین گزینه باعث جذابیت بیشتر کارهایش شده است. 

براساس این گزارش، «مرد دوهزار چهره» داستان زندگی "مسعود شصتچی" است؛ مردی که در گذشته به دلیل تغییر هویت‌ خود به دادگاه رفته و حکم شش ماه زندانی گرفته است. او به خانه بازمی‌گردد، اما "سحر" نامزد او با رئیس پیر اداره ثبت احوال به خواست پدرش و نه به رضایت خود ازدواج کرده، در حالی که هنوز هم به مسعود شصتچی علاقه دارد و ... .

این سریال سال ۱۳۸۷ تولید شده و از جمله بازیگران آن می‌توان به مهران مدیری، سیامک انصاری، بیژن بنفشه‌خواه، برزو ارجمند، رضا فیض نوروزی، علی لک‌پوریان، غلامرضا نیکخواه، یوسف صیادی، امید زندگانی، سحر زکریا و زنده‌یاد عارف لرستانی اشاره کرد.

سریال «مرد دوهزار چهره»، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازیگران مرد هزار چهره چه کسانی هستند؟

«مرد هزار چهره» مهمان آی‌فیلم می‌شود

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر