پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2669
-
الف
+

پخش نقطه ضعف از آی‌فیلم

فیلم سینمایی «نقطه ضعف» پنجشنبه این هفته روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

فیلم سینمایی «نقطه ضعف» پنجشنبه این هفته روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. 

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «نقطه ضعف» به کارگردانی محمدرضا اعلامی پنجشنبه این هفته روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود. 

این فیلم سینمایی محصول سال 1362 است و در دومین جشنواره فیلم فجر کاندید لوح زرین بهترین بازیگر مرد شده است و در زمان اکرانش فیلمی موفق از نظر منتقدان و دیگر فیلم‌سازان سینمایی محسوب می‌شد.

فیلم سینمایی «نقطه ضعف» از جمله فیلم‌هایی سینمایی بود که با مدیریت دوبلاژ خسرو خسروشاهی دوبله شد و حسین عرفانی، خسرو خسروشاهی، حسین معمارزاده و ایرج ناظریان جزو دوبلورهای این فیلم بودند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر بیشتر از فیلم «نقطه ضعف»

جمشید هاشم‌پور از چه سالی وارد سینما شد؟

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده: شخصی با نام مستعار مسافر که مظنون به فعالیت در یک سازمان زیر زمینی است، دستگیر می شود و به بهانه اینکه برای مواجه با یکی از رفقایش باید به سازمان امنیت برده شود به همراه دو مأمور در جاده سرگردان می شوند. رفیق مسافر به هنگام فرار به دست مأموران کشته شده و دو مأمور امیدوارند که کردار و گفتار مسافر، در طول راه، نکات مهمی را برملا سازد. یکی از مأموران که می کوشد تا بر مسافر تأثیر گذارد، خود از او تأثیر می پذیرد اما در لحظه آخر که مسافر قصد فرار دارد، با گلوله همان مأمور از پا در می آید.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون؛ جمشید هاشم‌پور، محمد ابهری، جواد گلپایگانی، حسین پرورش و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

براساس این گزارش، فیلم سینمایی «نقطه ضعف» پنجشنبه ۱۸دی ساعت ۲۲ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های‌ ۶ و ۱۴ روز جمعه بازپخش می‌شود.

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر