پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3731
-
الف
+

پیشونی سفید برای آی‌فیلمی های کودک و نوجوان

«پیشونی سفید 1و2» به صفحه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

«پیشونی سفید 1 و2» به صفحه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

به گزارش شبکه آی‌فیلم، صفحه ویژه کودک و نوجوان با بارگذاری مجموعه‌های تلویزیونی ویژه این گروه سنی، در وب‌سایت فارسی شبکه آی‌فیلم راه اندازی شده است.

در همین راستا، فصل اول و دوم فیلم جذاب «پیشونی سفید» با بازی ترلان پروانه، محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، ارسلان قاسمی، گوهر خیراندیش، امین حیایی، امیر غفارمنش و هومن حاجی عبداللهی در صفحه ویژه کودک و نوجوان بارگذاری شد؛ و شما عزیزان می‌توانید در کنار سریال‌های خاطره انگیز و ماندگاری دیگر همچون؛ خونه مادربزرگه، قصه‌های تا به تا و دنیای شیرین دریا، این فیلم را نیز مشاهده و دریافت کنید.

در خلاصه داستان فصل اول پیشونی سفید این فیلم آمده است: آهوی پیشونی سفید که به همراه پدر خود در جنگل زندگی میکند از دست بداخلاقی‌های پدر به ستوه آمده و تصمیم می‌گیرد به همراه عجوزه به شهر آرزوها سفر کند. با دور شدن از خانه و خانواده ماجراهایی پیش می آید که روند داستان را پایه ریزی می‌کند.

در فصل دوم این فیلم شاهد این هستیم که «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل‌بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ای «پیشونی‌سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهو پیشونی‌سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و پیشونی‌سفید به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد.

بر اساس این گزارش، شبکه آی‌فیلم نوید این را می‌دهد که بزودی سریال‌های ویژه کودک و نوجوان بیشتری به درخواست و پیشنهاد شما بینندگان عزیز در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم فارسی بارگذاری کند.

همچنین شما می‌توانید سریال‌های مورد علاقه خودتان در وب‌سایت آی‌فیلم را با اینترنت نیم‌بها تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

صفحه ویژه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم فارسی

جدیدترین سریال آی‌فیلم در صفحه کودک و نوجوان

ا.ا/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر