پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2193
-
الف
+

پیشنهاد جدید امیر به شیرین

قسمت ششم مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» امروز از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

قسمت ششم مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» امروز از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، در ششمین قسمت از سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله امروز می‌بینید: امیر برای اینکه معلم مدرسه جنگ‌زده شود، شیرین را همراه خود می‌کند تا برای امتحان آموزگاری به مدرسه بروند؛ امتحانی که شیرین از آن سربلند بیرون می‌آید، ولی ... .

بیشتر بخوانید:

تصاویر سریال وضعیت سفید

دیدگاه آی‌فیلم در وضعیت سفید

مشاهده و دانلود سریال وضعیت سفید

در خلاصه داستان این سریال آمده است: هنگام شروع موشک‌باران تهران در زمان جنگ تحمیلی، اعضای خانواده‌ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در روستایی در حومه تهران می‌شوند؛ روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ‌زده  تهران شده ‌است. استقرار این خانواده در باغ و هم‌جواری آنها با مردم روستا که در اوج همدلی به سر می‌برند، باعث می‌شود اختلاف‌های اعضای خانواده به تدریج حل شود و...

ابوالفضل پورعرب، عباس غزالی، یونس غزالی، علی سلیمانی،  افسانه بایگان و لیندا کیانی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.
بر اساس این گزارش، سریال «وضعیت سفید» به صورت دو قسمتی، هر شب ساعت ۱۸ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در دو نوبت ۲ بامداد و ۱۰ صبح روز بعد خواهد بود.

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر