پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2493
-
الف
+

تیتراژ سریال پروانه با صدای مانی رهنما

تیتراژ پایانی سریال «پروانه» را در این گزارش مشاهده و دریافت کنید.

تیتراژ پایانی سریال «پروانه» با صدای مانی رهنما را در این گزارش مشاهده و دریافت کنید. 

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «پروانه»، پس از سریال «ارمغان تاریکی» دومین ساخته "جلیل سامان" با روایتی از سال‌های پیش از انقلاب اسلامی است، سریالی که توانست در کنار روایتی تاریخی، عاشقانه‌ای را با بازی "حامد کمیلی" و "سارا بهرامی" به نمایش بگذارد.

این سریال محصول سال 1391 است و هنگام پخش اول با توجه به قصه متفاوت، شخصیت‌ها و پردازش خوب بازیگران، مورد استقبال بسیاری از مخاطبان سیما قرار گرفت. البته یکی دیگر از مولفه‌های محبوبیت این سریال تیتراژ آن است. قطعه‌ای که شاعر آن "عبدالجبار کاکایی" است و "مانی رهنما" خوانندگی آن را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید:

سوابق هنری الهام چرخنده

حامد کمیلی در چه سریال هایی بازی کرده است؟

آنونس سریال پروانه

روایت این سریال در سال‌های پیش از انقلاب و در اواخر دهه پنجاه می گذرد. شخصی به نام امیر برای یافتن نام و نشانی از همسرش در لیست زندانیان سیاسی، مخفیانه وارد خانه‌ یکی از مأموران ساواک می‌شود. پروانه، دختر صاحب‌خانه که از فعالیت‌های پدرش بی‌اطلاع است، امیر را غافلگیر می‌کند و امیر هم که چاره‌ دیگری ندارد، ماجرا را توضیح می‌دهد. پروانه برای اطلاع از واقعیتِ فعالیت‌های پدرش و رسیدن به پاسخ سوال‌های خود با امیر همکاری می‌کند و... 

بازیگرانی چون حامد کمیلی، سپیده خداوردی، مهدی سلوکی، الهام چرخنده، هدایت هاشمی، شهرام عبدلی، سارا بهرامی، نیما رئیسی و... در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال هر شب ساعت ۲۰:۰۰ به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می رود و در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

م ن/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر