پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9408
-
الف
+

آغاز پخش در چشم باد از آی‌فیلم +تصاویر

سریال «در چشم باد» ساخته "مسعود جعفری جوزانی" از امشب روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

سریال «در چشم باد» ساخته "مسعود جعفری جوزانی" از امشب روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» به کارگردانی "مسعود جعفری جوزانی،" از امشب ساعت 22 روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

فیلمنامه این سریال به نویسندگی مسعود جعفری جوزانی بوده و سه برهه تاریخی ایران را از سال 1300 تا 1360 به تصویر کشیده و در سال 1388 روی آنتن شبکه یک سیما رفته است. 

سریال «درچشم باد» روایت زندگی دو تن از یاران "میرزا کوچ‌خان جنگلی" است که از جنگل به تهران می‌آیند. در خلاصه داستان این سریال آمده است که حسن ایرانی که از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است، پس از کشته شدن میرزا، به همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با راه‌اندازی یک چاپخانه به کار و زندگی در تهران می‌پردازد. ایرانی سه پسر و یک دختر دارد که از میان آنها، یکی از پسرانش به نام بیژن، خلبانی را به عنوان حرفه خود انتخاب می‌کند و دیگری که نادر نام دارد، به تجارت مشغول می‌شود و ... .

پارسا پیروزفر، سعید راد، کامبیز دیرباز، سحر جعفری جوزانی، لاله اسکندری و اکبر عبدی ترکیب اصلی بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند

گفتنی است سریال «در چشم باد» از امشب ۲۸ دی‌، هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در دو نوبت ۶ و ۱۴ روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری سریال در چشم باد

تاریخ و ساعت پخش سریال درچشم باد + آنونس

م ن/ س م

نظر شما
ارسال نظر