پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1979
-
الف
+

شام امشب رو کی حساب می‌کنه؟!

قسمتی دیگر از سریال «سلام آقای مدیر» را امروز در آی‌فیلم تماشا کنید.

قسمتی دیگر از سریال «سلام آقای مدیر» را امروز در آی‌فیلم تماشا کنید.

به گزارش آی‌فیلم، هفتمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «سلام آقای مدیر» به کارگردانی "علیرضا توانا" امروز روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود. 

در این قسمت از سریال خواهید دید که "امیرعلی" همراه "متین" و "روشنک" به رستوران می‌رود، تا شیرینی مدیریت مدرسه را بدهد، اما برای اینکه فقط او پول میز شام را حساب نکند، قرعه‌کشی می‌کنند، تا به اسم هرکس درآمد او میز را حساب کند، اما ....

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «سلام آقای مدیر» 

«سلام آقای مدیر» روی آنتن تلویزیون می‌رود

فیلمبرداری «سلام آقای مدیر» در مسیر پایان

داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، سمند جاهدی، اتابک نادری، ارسلان قاسمی، سوگل طهماسبی، سیما خضرآبادی و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

«سلام آقای مدیر» روایت زندگی جوانی به نام "امیرعلی صدر" مدیر دبیرستانی است که همه آن را تبعیدگاه می‌نامند. او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد، خیلی زود درمی‌یابد برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش‌آموزان، همکاران و اهالی محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد، ولی با تلاش او و مسئولیت‌پذیری همگان به باز ماندن درهای مدرسه می‌انجامد.

سریال «سلام آقای مدیر» هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن روز بعد در دو نوبت ۱ بامداد و ۹ صبح پخش می‌شود.

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر