پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5268
-
الف
+

معرفی فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم سینمایی «پیشونی سفید 2» و «پیشونی سفید 3» از آی‌فیلم عربی باشید.

بیننده دو فیلم سینمایی «پیشونی سفید 2» و «پیشونی سفید 3» از آی‌فیلم عربی باشید.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «پیشونی سفید 2» پنجشنبه 4 دی روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی سیدجواد هاشمی در سال 1396 در ژانر کودک و نوجوان تولید شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل‌بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ای «پیشونی‌سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهو پیشونی‌سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و پیشونی‌سفید به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد.

ترلان پروانه، محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، ارسلان قاسمی، امیر غفارمنش و هومن حاجی عبداللهی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «پیشونی سفید 2» پنجشنبه 4 دی ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز جمعه بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فصل سوم فیلم سینمایی «پیشونی سفید» به کارگردانی سیدجواد هاشمی نیز جمعه 5 دی از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود. این اثر فانتزی در ادامه دو فصل اول آن، در سال 1397 تولید شد.

در سومین سری از سه‌گانه پیشونی سفید، ماجرا با به دام افتادن «پیشونی‌سفید» توسط «اختاپوس» آغاز می‌شود؛ و در این قسمت، قهرمان داستان یعنی میمون به جنگ اختاپوس می‌رود اما...

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر غفارمنش و هومن حاجی عبداللهی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «پیشونی سفید 3» جمعه 5 دی ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز شنبه بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین سریال آی‌فیلم در صفحه کودک و نوجوان

خاطرات احمد مهرانفر از نقش ارسطو

کدام سریال جایگزین وارش می‌شود؟

ا.ا/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر