پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2785
-
الف
+

چالش‌برانگیزترین نقش‌های فرهاد آئیش

فرهاد آئیش بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «خارج از کادر» از تجربه بازی خود در دو سریال «دیوار به دیوار» و «پرده نشین» گفت.

فرهاد آئیش بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «خارج از کادر» از تجربه بازی خود در دو سریال «دیوار به دیوار» و «پرده نشین» گفت.

به گزارش آی‌فیلم، فرهاد آئیش بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، در گفت‌وگوی صمیمی که با برنامه تلویزیونی «خارج از کادر» داشت، به سابقه هنری خود در قاب نمایشی تئاتر، سینما و تلویزیون اشاره کرد و پس از آن از ایفای نقش‌هایش در دو مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» و «پرده نشین» گفت. 

آئیش از جمله بازیگران تلویزیونی است که به گفته خودش دستی بر همه رشته‌های فرهنگی هنری از جمله، شاعری، نقاشی و عکاسی زده است و رشته تحصیلی اصلی او عکاسی است، اما حضور اصلی خودش را در عرصه نمایش با تئاتر آغاز کرده است و حالا به همراه همسرش "مائده طهماسبی" یکی از بازیگران خوش‌نام کشور مطرح است. 

فرهاد آئیش در ادامه گفت‌وگوی خود درباره نقش خود در سریال «دیوار به دیوار» بیان کرد: سریال «دیوار به دیوار» کار سامان مقدم بود، سریالی که همه آن را دوست داشتند، اما من به دلیل اینکه احساس می‌کردم نقش‌ام چالش برانگیز نیست، آن را دوست نداشتم و راضی نبودم، به همین دلیل هم مدام از سامان مقدم و نویسنده کار مرحوم "خشایار الوند" درخواست می‌کردم که یک اتفاقی دیگر، مثل آمدن یک برادر دوقلو برای من رقم بزنند. اتفاقی که ما در فصل دوم سریال دیدیم یک برادر دوقلو که دچار بیماری اوتیسم است به جمع خانواده ما اضافه می‌شود و چون برای من ناشناخته بود و باید آن را کشف می‌کردم، نقشم دچار چالش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آیا فرهاد آئیش آلزایمر دارد؟

آییش با «شوایک» می آید

این بازیگر سینما و تلویزیون نیز از ایفای نقش خود در سریال «پرده نشین» به کارگردانی "بهروز شعیبی" اشاره کرد و گفت: شاید بتوانم بگویم یکی از چالش برانگیزترین مجموعه‌های تلویزیونی که بازی کردم، سریال «پرده نشین» بود، من نقش یک روحانی را بازی کردم و طول کشید تا آن نقش را به عنوان یک انسان ببینم، نه به عنوان یک تیتر. خوب به یاد دارم که چند روز متداول ما درگیر کار بودیم و بارها جلوی دوربین رفته بودم و نقش درنمی‌آمد، به همین دلیل به آقای "علی نصیریان" زنگ زدم و برای او شرح دادم. آقای "نصیریان" گفت:«یادت باشد، هر نقشی که بازی می‌کنی، اول و آخر یک انسان است و تو باید آن انسان بشوی!» برای همین هم من ماه‌ها و تمام مدتی که بازی می‌کردم در خانه با همان لباس راه می‌رفتم و دائم درحال مطالعه و دیدن فیلم بودم ،تا نقش روی من بنشیند و دروغ نباشد.

بیشتر بخوانید:

چی شد که به سراغ قهرمانِ کودک رفتید؟

«خارج از کادر» خارج از کادر همیشگی

فلاح: قرار بود ابتدا داستان توابین را بنویسیم

 

گفتنی است، فصل جدید برنامه «خارج از کادر»، جمعه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ پخش و در ساعت‌ ۰۷:۳۰ روز شنبه تکرار می‌شود. 


م ن/ ه خ

نظر شما
ارسال نظر