پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1814
-
الف
+

نگاهی به نقش بازیگران سر به راه

مجموعه تلویزیونی «سر به راه» این روز از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است.

مجموعه تلویزیونی «سر به راه» این روز از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است.

به گزارش آی‌فیلم، به بهانه پخش سریال «سر به راه» به کارگردانی  سعید سلطانی و تهیه ‌کنندگی ایرج محمدی نگاهی به نقش بازیگران این سریال انداختیم:

سریال سر به راه را مهدی محمد نژادیان نوشته و مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد .قصه سریال «سر به راه»، درباره جوان سر به هوایی به نام  شهاب است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک موسسه خدمات اجتماعی می‌شود و این موسسه جایی نیست جز خانه یاس که محل نگهداری از کودکان بی‌سرپرست است . نقش این جوان را که به مرور زمان و پیش آمدن اتفاقاتی تغییر رویه می‌دهد، سیاوش خیرابی بازی می‌کند . این موسسه نگهبانی هم با نام عظمت دارد که نقش او را ارژنگ امیرفضلی بازی می کند و با بازی همراه با طنز خود ، لحظات شیرینی را ایجاد می کند .

مسعود کرامتی در این سریال نقش یحیی دادرس ، مسئول خانه یاس را بازی می‌کند . یحیی دو دختر به نام‌های ریحانه و رعنا دارد که نقش‌های آنها را به ترتیب الناز حبیبی و شقایق دهقان بازی می‌کنند .  بیژن بنفشه‌خواه نیز نقش حمید داماد خانواده را به عهده دارد . خواهر و خواهرزاده یحیی که از آلمان به ایران بازگشته اند نیز در ایجاد بخشی از حوادث داستان نقش دارند .

گفتنی است لوکیشن اصلی این سریال آسایشگاه کودکان بی سرپرست است ، اما لوکیشن هایی مثل کلانتری ، خانه کاراکتر‌های قصه ، بیمارستان و ... هم وجود دارد.

مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی،  بیژن بنفشه‌خواه ، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «سر به راه» هر روز ساعت ۱۷:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید:

دردسر تازه برای شهاب

ساعت پخش سر به راه + آنونس

جایگزین سریال بیمار استاندارد مشخص شد

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر