پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2799
-
الف
+

جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو با «خشم و هیاهو» کلید می‌خورد

جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو در روز بیست و سوم مهرماه با نمایش «خشم و هیاهو» آغاز خواهد شد.

جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو در روز چهاردهم اکتبر ، مصادف با ۲۳ مهرماه، با نمایش «خشم و هیاهو» به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی آغاز خواهد شد.

به گزارش آی‌فیلم،  «خشم و هیاهو» سومین ساخته بلند هومن سیدی و محصول سال 1394 است. این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در شش قسمت نامزد دریافت جایزه بود و نهایتاً برنده جایزه بهترین فیلمبرداری شد. هومن سیدی هم برای کارگردانی خشم و هیاهو جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد.

این فیلم موضوعی اجتماعی و جنایی دارد و به معضلات زندگی افراد مشهور در یک جامعه پرتناقض می پردازد. در لایه ای از خود نقد رسانه هایی را در بر می گیرد که بیش از حد قانون و نیاز به زندگی افراد ورود می کنند.

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بهزاد عمرانی و رعنا آزادی‌ور از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دومین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو (سینه ایران) از روز چهاردهم اکتبر (23 مهرماه) آغاز و در مدت سه روز بیش از ۱۰ فیلم از بهترین‌های سال سینمای ایران در آن نمایش داده می شود. این جشنواره قرار است در مجتمع «تیف بل لایت باکس» تورنتو، با حضور تنی چند از چهره‌های سینمای ایران برپا شود.

ب س/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر