پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1713
-
الف
+

سرنوشت ناخدا ستار و شریفه را در راه شب ببینید

قسمت سوم مجموعه تلویزیونی «راه شب» را در شبکه آی‌فیلم ببینید.

قسمت سوم مجموعه تلویزیونی  «راه شب» را در شبکه آی‌فیلم ببینید.

به گزارش آی‌فیلم، سومین قسمت از مجموعه تلویزیونی «راه شب» به کارگردانی «داریوش فرهنگ» امروز با به نمایش گذاشتن یکی دیگر از قصه‌های شنوندگان برنامه «راه شب» روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.


در این قسمت از سریال خواهید دید که ناخدا "ستار" پس از اینکه برای سال تحویل از زندان مرخصی می‌گیرد، به دنبال همسرش "شریفه" می‌گردد، اما او می‌خواهد از "ستار" طلاق بگیرد و در تهران تنها زندگی کند، سرنوشتی که قصه یکی دیگر از شنوندگان برنامه «راه شب» می‌شود و ...
داستان این مجموعه درباره زندگی مجری برنامه رادیویی «راه شب»، با بازی "ناصر ممدوح" است که به واسطه تماس‌های تلفنی مخاطبان برنامه با او، به‌تدریج به زندگی آن‌ها وارد شده و سعی می‌کند به نوعی حلال مشکلات هر یک از مخاطبان خود باشد.


در سریال «راه شب» بازیگرانی چون ناصر ممدوح، شیوا خنیاگر، داریوش فرهنگ، زنده یاد محمدعلی کشاورز، سارا خوئینی‌ها، مارال فرجاد و سیدمهرداد ضیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

راه شب را به زودی در آی‌فیلم ببینید

قسمت اول راه شب را امروز ببینید

تنهایی ناخدا ستار در راه شب

گفتنی است، پیش از پخش سریال «راه شب» قرار بود، مجموعه تلویزیونی «پس از باران» روی آنتن برود، که به دلیل استقبال مخاطبان از این سریال، ساعت پخش آن به ساعت ۲۰ تغییر کرد.


براساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «راه شب»، ساعت ۱۶ روی آنتن خواهد رفت و بازپخش این سریال در دو نوبت ساعت ۲۴ و ۸ صبح پخش خواهد شد.
م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر