پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2888
-
الف
+

آشتی طوبی و آسیه پس از سال‌ها

قسمت 25 سریال «ریحانه» امروز روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

قسمت 25 سریال «ریحانه» امروز روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، بیست و پنجمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «ریحانه» به کارگردانی "سیروس مقدم" امروز با به نمایش گذاشتن بخش‌هایی از بازگشت "طوبی" پیش خواهرش "آسیه" و از سرگرفتن زندگی‌ای دوباره برای "آسیه" از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

در این قسمت از سریال خواهید دید که پس از سال‌ها که "طوبی"، خواهرش "آسیه" را مقصر تمام اتفاقات می‌دانست، با روشن شدن جریانات گذشته به خانه "ریحانه" می‌رود و از "آسیه" می‌خواهد که او را ببخشد و درپی جبران اتفاقات گذشته است.

بیشتر بخوانید

جلسه بازجویی یا خواستگاری اجباری!

مگه میشه آدم با زنش این کارو کنه؟

امروز ببینید: خواستگاری افشین از ریحانه

امروز ببینید:طوبی باعث ازدواج اجباری آسیه شد!

«ريحانه» داستان زندگی دختری به همين نام را روايت می‌كند كه ناگهان پی می‌برد از نظر پيشينه خانوادگی آن چيزی نيست كه تاكنون تصور می کرده است. همين مسئله او را با بحران هويت روبه‌رو می‌سازد.

در این سریال پربازیگر، زیبا بروفه، حسن پورشیرازی، رؤیا تیموریان، پیام صابری، افسر اسدی، حسین سحرخیز، مرجان محتشم، نیکو خردمند، نگار فروزنده، عنایت بخشی، ایرج نوذری، صالح میرزا آقایی، زهره فکورصبور، نعیمه نظام‌دوست، کاوه سماک‌باشی و سیما مطلبی نقش‌آفرینی می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «ریحانه»، هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از آنتن آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این سریال را در ساعت 24 و 8 صبح دنبال کنند.

م ن/

نظر شما
ارسال نظر