پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1814
-
الف
+

دردسرهای خانواده رادمنش شروع می‌شود

چهارمین قسمت سریال «مرد نقره‌ای» امشب روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

چهارمین قسمت سریال «مرد نقره‌ای» امشب روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، امروز در مجموعه تلویزیونی «مرد نقره‌ای» می‌بینید که پس از ورود "نورا فلاح" به زندگی "دانیال رادمنش" و تماس‌های مشکوک به "هادی رادمنش" دردسرهای این پدر و پسر هم شروع می‌شود و امروز روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌شود. 

در این قسمت خواهید دید که "نورا فلاح" پس از ورود به فروشگاه نقره فروشی، دسترسی خانم "گلستان" را به سایت مسدود می‌کند و همین کار باعث اختلاف بین "گلستان" و "نورا" می‌شود. اختلافی که برای "دانیال رادمنش" دردسرساز می‌شود. همچنین در زمانی که "رادمنش" خودش را برای حضور در نمایشگاه تهران آماده می‌کند، کارگاه ساخت نقره و انبار نمایشگاه را دزد می‌زند و تمام زحماتش از بین می‌رود. 

بیشتر بخوانید

نقش نورا پر رنگ‌تر می‌شود

«مرد نقره‌ای» در راه آی‌فیلم

تازه های آی‌فیلم به انتخاب مخاطبان

پخش ۴ سریال جدید از آی‌فیلم فارسی

«مرد نقره‌ای»، داستان مرد متمولی به نام هادی رادمنش را روایت می‌کند که ساکن شهر اصفهان است و کارخانه تولید فرش دارد. وی که خود را برای نامزدی انتخابات اصناف آماده می‌کند، با تماس‌های فرد ناشناسی آرامشش به‌هم می‌ریزد. فرد ناشناس که اطلاعاتی از گذشته رادمنش دارد، آبرو و اعتبارش را نشانه رفته و از او تقاضای ۲۰۰ میلیون تومان می‌کند.

در سریال «مرد نقره‌ای» پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، سعید نیکپور و نیما شاهرخ‌شاهی بازیگران اصلی هستند.

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «مرد نقره‌ای» هر روز ساعت ۱۷:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر