پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1638
-
الف
+

من تنها گزینه بودم

محمد فیلی خاطرات تلخ و شیرینی از این نقش دارد که به مرور آنها می‌پردازیم.

محمد فیلی، بازیگر نقش شمر در اثر جاودانه داوود میرباقری، خاطرات تلخ و شیرینی از این نقش دارد که به مرور آنها می‌پردازیم.

به گزارش آی فیلم، محمد فیلی خودش در مصاحبه‌ای عنوان کرده که برای بازی در نقش یکی از کریه‌ترین شخصیت‌های تاریخ اسلام، تنها از خود امام حسین استعانت جسته است.

او خودش را در این مسیر "انتخاب شده" می‌داند و این بازی را از افتخارات خود می‌شمرد.

در ابتدا که نقش شمر توسط داوود میرباقری به محمد فیلی پیشنهاد می‌شود او مقاومت می‌کند و روی خوش نشان نمی‌دهد. اما پس از آن که میرباقری به او می‌گوید که اگر این نقش را بازی نکند، به طور کلی نقش شمر از سریال حذف خواهد شد، این نقش را می‌پذیرد. در واقع میرباقری به غیر از محمد فیلی هیچ گزینه دیگری برای نقش شمر نداشته است.

گرچه بازی در سریالی که به امام حسین (ع) تقدیم شده شور و حالی معنوی برای او داشته، اما نقش بسیار تاریک و منفی شمر برای او گزندهایی نیز داشته است. او تعریف می‌کند که روزی خانمی مسن با کیف‌اش به سر او می‌کوبد و با عصبانیت از او می‌پرسد چرا نقش شمر را بازی کرده است.

یا در بنری تبلیغاتی عکس او در نقش شمر را با صورت رییس جمهور آمریکا، اوباما، ترکیب کرده بودند و هر دو را از نظر رذالت مقایسه کرده بودند.

با همه این اوصاف و پس از تمامی مشقت‌ها، محمد فیلی باز هم در برابر این سوال که آیا حاضر است باز هم در اثری عاشورایی شرکت کند، پاسخش مثبت است. او می‌گوید حتماً در چنین اثری بازی می‌کند، اما دیگر حاضر نیست نقش شمر را بر عهده بگیرد.

سریال «مختارنامه» هر شب به جز پنجشنبه ها ساعت 23 از آی‌فیلم فارسی پخش و در فواصل 8 ساعته تکرار می‌شود.

ب س

نظر شما
ارسال نظر
رویا راد

سلام ممنون از پخش سریال مختارنامه من این سریال را دوست دارم با هنرمندی آقای مهدی فخیم زاده و آقای محمد فیلی این سریال جذاب تر شده است