پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3651
-
الف
+

اینستاگرام آی‌فیلم 100هزارتایی شد

دنبال کننده‌های صفحه اینستاگرام آی‌‌فیلم فارسی از مرز 100هزارنفر گذشت.

با استقبال و لطف مخاطبین عزیز آی‌فیلم، تعداد دنبال کننده‌های صفحه اینستاگرام آی‌‌فیلم فارسی از مرز 100 هزارنفر گذشت.

به گزارش خبرنگار آی‌فیلم، این شبکه چند سالی است فعالیت رسمی خود را بر روی شبکه‌های اجتماعی سامان داده است و موازی با برنامه‌های آنتن تلویزیونی، ویدیوها، طنزنماها، اخبار سینمایی، اخبار هنرمندان، گزارش‌های اختصاصی و سرگرم کننده را بر روی شبکه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کند که به لطف خدا و با حمایت آی‌فیلمی‌های عزیز با استقبال خوبی مواجه شده است.

بر همین اساس مفتخریم اعلام کنیم که تعداد دنبال‌کننده‌های صفحه مجازی آی‌فیلم در شبکه اینستاگرام به نشانی instagram.com/ifilmtvfarsi از 100 هزار نفر عبور کرد، که این امر مرهون تلاش‌های بی‌دریغ دبیران شبکه‌های اجتماعی و گرافیست‌های باذوق و پرتلاش وبسایت آی‌فیلم است.

لازم به ذکر است شبکه آی‌فیلم فارسی در اینستاگرام تنها صاحب همین یک صفحه یعنی instagram.com/ifilmtvfarsi است و صفحات دیگر با نام‌های مشابه متعلق به این شبکه نیستند.

ضمن تشکر از همه آن 100 هزار نفری که تاکنون با آی‌فیلم فارسی در اینستاگرام همراه شده‌‌اند، از باقی مخاطبان گرامی آی‌فیلم نیز دعوت می‌کنیم تا برای دستیابی به آرشیوی بکر از هزاران ویدیوی طنز و درام و ...، اخبار، سرگرمی و اطلاعات عمومی، و همچنین اطلاعات مربوط به جدول پخش آی‌فیلم، به این صفحه بپیوندند.

لینک عضویت

بیشتر بخوانید:

رشد اینستاگرام آی‌فیلم فارسی با همکاری مخاطبان

ب س

نظر شما
ارسال نظر