پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5109
-
الف
+

پاسخ آی‌فیلم به اتفاقات مسابقه نما به نما

مجری شبکه آی‌فیلم در خصوص سوءتفاهم به وجود آمده در «نما به نما» پاسخ گفت.

مجری شبکه آی‌فیلم در خصوص سوءتفاهم به وجود آمده در واریز جایزه شرکت‌کننده مسابقه «نما به نما» پاسخ گفت.

به گزارش آی‌فیلم، یکی از ویژگی‌های بارز مسابقه «نما به نما»، واریزی لحظه‌ای و آنی جوایز به برندگان شرکت‌کننده در این مسابقه است؛ که همین امر باعث شده تا تعداد زیادی از مخاطبان خواهان شرکت در این مسابقه تلویزیونی باشند.

چندی پیش در مسابقه تلویزیونی «نما به نما» شبکه آی‌فیلم، در حالی که مجری مسابقه از واریز لحظه‌ای مبلغ جایزه به حساب شرکت‌کننده خبر داد، اما شرکت‌کننده اعلام می‌کند شماره حسابی به شبکه آی‌فیلم نداده است؛ که این امر با واکنش مخاطبان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

شایان ذکر است، روال کار مسابقه «نما به نما»، برقراری ارتباط از سوی عوامل برنامه با شرکت‌کنندگان، پیش از شروع مسابقه و اعمال هماهنگی‌های لازم از جمله گرفتن شماره کارت حساب از شرکت‌کننده مورد نظر است. اما در آن روز، خواهرزاده شرکت‌کننده محترم این مسابقه کارهای هماهنگی را به جای ایشان انجام می‎دهند و برنده گرامی بدون اطلاع از این امر اعلام می‌کنند که شماره حسابی به عوامل پشت صحنه مسابقه نداده‌اند؛ و مجری نیز طبق روال چند ساله مسابقه اعلام می‌کنند که جایزه واریز شده است؛ که در واقع نیز همین اتفاق افتاده بود.

دنبال کنندگان همیشگی شبکه آی‌فیلم در سه سال پخش این مسابقه آگاه هستند که جوایز «نما به نما» همواره به صورت آنی به شرکت‌کنندگان واریز و تایید آن همان لحظه بر روی آنتن زنده از سوی برندگان گرفته می‌شود؛ و این اتفاق جز یک سوءتفاهم ساده نبوده است و به مخاطبان همیشگی شبکه آی‌فیلم این اطمینان داده می‌شود که مسابقه «نما به نما» جوایز خود را طبق روال چند سال گذشته به صورت آنی و همان لحظه به برندگان آن اهدا می‌کند.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر