پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4387
-
الف
+

نگاهی به انتخاب بازیگران سریال «نجوا»

سریال «نجوا» به کارگردانی ابراهیم شیبانی این شب‌ها از آنتن آی‌فیلم درحال پخش است.

سریال «نجوا» به کارگردانی ابراهیم شیبانی این شب‌ها از آنتن آی‌فیلم درحال پخش است.

به گزارش آی‌فیلم،  ابراهیم شیبانی کارگردان جوان سینما که توانایی‌های خود را با ساخت چند فیلم سینمایی محک زده است، در سریال نجوا به سراغ قصه ملتهب اجتماعی می‌رود که قصه‌اش مصداق‌های بارز در جامعه امروز دارد. او در انتخاب بازیگرانش به سراغ بازیگرهای تئاتری‌ می‌رود و شخصیت‌های سریالش را از میان آن‌ها انتخاب می‌کند.

شاید بتوان گفت «نجوا» سریالی است که از استانداردهای تلویزیون، یک سر و گردن بالاتر است و با مخاطبش ارتباط برقرار می‌کند. برگ برنده سریال، استفاده از چهره‌های تئاتری است. سجاد افشاریان به عنوان نقش اول مرد این سریال، تمام توان خود را به کار گرفته است و با هوشمندی تمام عیار با توجه به اولین حضورش در تلویزیون با استفاده از توانایی‌های مثال زدنی‌اش در عرصه بازیگری که بارها روی صحنه تئاتر شاهدش بودیم به بهترین شکل تا به اینجا به شخصیت جلال جان می‌دهد؛ شخصیتی که حتی با نبود فیزیکی‌اش، حضورش در سراسر قصه و هر قسمت احساس می‌شود. جلال شخصیت بی‌گناه و یا کم اشتباهی نیست، اما با تمامی این‌ها مخاطب او را با بازی افشاریان به عنوان یک قهرمان دوست داشتنی قبول می‌کند و بازگشتش را انتظار می‌کشد شخصیت جلال در قصه درجا نمی‌زند و در تمامی لحظات روایت قصه پویایی بازیگر این نقش قابل تقدیر و ستودنی است و دگردیسی و فراز و فرود شخصیت جلال را تا اینجا، به درستی خلق کرده است.

در کنار او پوریا رحیمی‌سام در یک نقش خاکستری و به تعبیری منفی با تکیه بر خلاقیت فردی و سبقه روی صحنه بودنش، بازی روان و منسجم را ارائه می‌کند که نشان از درک درست او نسبت به شخصیت‌اش در قصه دارد. مردهای بازیگر سریال «نجوا» حضور متفاوتی دارند و این یک اتفاق است، حتی نقش‌های کوتاه‌تر مانند وحید نفر؛ محمد ساربان؛ مهدی بجستانی و مجید نوروزی که سال‌ها در صحنه تئاتر به فعالیت پرداخته‌اند، حضورشان قابل تحسین است.

سجاد افشاریان، مسعود کرامتی، محمدعلی نجفی، سوگل خلیق، پوریا رحیمی، الهام نامی، نغمه ارجمند، محسن بهرامی و ایوب آقاخانی بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «نجوا» هر شب ساعت ۲۰ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت ۴ و ۱۲ روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مخفیگاه جلال امشب فاش می‌شود

«نجوا»یی در گوش آی‌فیلمی‌ها

نقدی بر سریال در حال پخش نجوا

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر