پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4367
-
الف
+

فصل دیگری از روزگار جوانی در راه است

فصل جدید «روزگار جوانی» پس از گذشت 20سال ساخته می‌شود.

فصل جدید «روزگار جوانی» پس از گذشت 20سال ساخته می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از فارس، "حمید طاهری" نویسنده مجموعه‌های تلویزیونی  که به تازگی نگارش فصل جدیدی از سریال «روزگار جوانی» را برعهده گرفته است،  درباره فیلمنامه این سریال گفت: به تازگی سیناپس‌های «روزگار جوانی» به پایان رسیده است و نگارش را آغاز کردیم.

وی درباره تعداد قسمت های این سریال نیز گفت: تا الان نزدیک به ۳۰ قسمت را برای «روزگار جوانی» در نظر گرفتیم اما به احتمال فراوان پتانسیل قصه آن را تا ۵۰ قسمت برساند. به شخصه این اطمینان را دارم که سریال موفقی را روانه آنتن شبکه پنج خواهیم کرد. 

این نویسنده با بیان شباهت هایی بین نسخه جدید و قدیمی این سریال نیز بیان داشت: قصه ای که ما به تصویر می کشیم ادامه داستان همان شخصیت های قبلی نیست چراکه دیگر ۲۰ سال از آن زمان می گذرد اما باید بگویم که قصه ای که در دست داریم قرابت جنسی دارد با نسخه «روزگار جوانی» در فصل یک و دو که در سال ۷۷ پخش شد.

طاهری افزود: ما در قصه‌مان چند جوان دانشجوی بیست ساله داریم که از شهرستان به تهران آمده اند و برای پیدا کردن کار، شغل، تحصیل و خانه و ... با مشکلاتی مواجهند. فضای جذابی که آن کار داشت، حضور دانشجوها در تهران و رابطه آنها با یکدیگر بود. اما به خاطر تغییر زمانه و شرایط جدید و تغییر سبک زندگی دهه ۷۰ و ۸۰ ای‌ها با دهه ۵۰ و ۶۰ ای‌ها ما هم باید این تغییرات را نسبت به سریالی که در دهه ۷۰ پخش شد را در قصه یگنجانیم.

این نویسنده درباره انتخاب بازیگران این سریال نیز اظهار کرد: بالطبع باید از بازیگران جدید که بین رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال هستند، استفاده کنیم تا با نقش هماهنگی داشته باشند. در واقع با این کار می‌توانیم تعدادی بازیگر جدید را به سینما و تلویزیون کشور معرفی کنیم.

طاهری در پایان نیز با اشاره به حضور یکی از بازیگران اصلی «روزگار جوانی» در نسخه جدید این سریال گفت: براساسا صحبت‌هایی که انجام شده قرار است تا یکی از پنج بازیگر اصلی «روزگار جوانی» در نسخه جدید این سریال حضور داشته باشد، اما هنوز قطعی نشده که کدامیک از این دوستان در این سریال بازی میکنند.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» به کارگردانی "شاپور قریب" و "اصغر توسلی" از جمله سریال‌های پربیننده دهه 70 است که توانست با قصه‌ای متفاوت در زمان خودش ماجراهای همخانه بودن پنج دانشجو شهرستانی در تهران را روایت کند. 

نصرالله رادش، امین حیایی، بهزاد خداویسی، مهدی صبایی، کیهان ملکی و بیوک میرزایی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر