پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7845
-
الف
+

از بازیگران «هر چی خدا بخواد» چه می‌دانید؟

آی‌فیلم برای این آخر هفته فیلم سینمایی کمدی «هر چی خدا بخواد» را در نظر گرفته است.

آی‌فیلم برای این آخر هفته فیلم سینمایی کمدی «هر چی خدا بخواد» را با حضور بازیگرانی مانند ترانه علیدوستی، رضا عطاران و سعید آقاخانی در نظر گرفته است.

به گزارش آی‌فیلم، ونداد طاهری (حامد کمیلی) و پارمیدا نصیری (ترانه علیدوستی) سوژه‌های اصلی داستان «هر چی خدا بخواد» هستند. به ونداد طاهری اطلاع می‌دهند که پدرش در جزیره کیش فوت کرده‌است. همزمان به پارمیدا نصیری هم اطلاع می‌دهند که مادرش در جزیره کیش دچار سانحه شده و مرده‌است. داستان فیلم از فرودگاه مهرآباد شروع میشود جایی که ونداد طاهری و پارمیدا نصیری همزمان با هم برای سوار شدن به هواپیمای عازم کیش به کانتر میرسند، بر سر اینکه چه کسی زودتر رسیده است بحث میکنند و بالاخره کارت پرواز میگیرند. بعد از ورود به هواپیما متوجه میشوند که صندلیهایشان هم در کنار هم قرار گرفته است و به ناچار با اینکه آشنایی چندان خوبی باهم نداشته اند باهم همسفر میشوند . وقتی که باهم به فرودگاه کیش میرسند آنجا هم متوجه میشوند کسی که برای استقبال از آنها هم آمده یک نفر است و آقای بیدخوری (سعید آقاخانی) است. در طول مسیر به سمت هتل متوجه میشوند که مادر پارمیدا و پدر ونداد باهم به دریا رفته اند و ناپدید شده اند و می فهمند که این دو بدون اطلاع آنها باهم ازدواج کرده اند.

از بازیگران این سریال می‌توان به حامد کمیلی در نقش وندادطاهری، ترانه علیدوستی در نقش پارمیدا نصیری، رضا عطاران در نقش دایی، سعید آقاخانی در نقش بید خوری، بهاره رهنما در نقش پروانه، ارژنگ امیر فضلی در نقش سیامک، بهنوش بختیاری در نقش وکیل طاهری، تینا آخوند تبار در نقش یلدا، فرهاد اصلانی در نقش شیخ طاهر و شیخ قادر، پوریا پور سرخ در نقش ایمان اشاره کرد.

 

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد ۱۳۶۲ و دارای مدرک بازیگری و دیپلم عکاسی  است. این هنرمند دوره بازیگری را در کلاسهای آزاد بازیگری زیر نظر حسین محجوب، امین تارخ، آتیلا پسیانی و مهدی فتحی گذرانده است.

ترانه علیدوستی در کودکی به بازیگری علاقه نداشت. اما به سینما رفتن علاقه مند بود و فیلم زیاد می دید. علیدوستی در کودکی به بازی بازیگر خاصی علاقه نداشت اما بعدها به بازی پرویز پرستویی، عزت الله انتظامی و آتیلا پسیانی علاقه مند شد.

او با بازی در «من ترانه 15 سال دارم» به سینما وارد شد و انصافاً هم خوش درخشید.

ترانه علیدوستی در تمام فیلمهایی که بازی کرده به نوعی از سن حقیقی خود جلوتر بوده است. ترانه علیدوستی در فیلم های کنعان و شهر زیبا حضوری درخشان داشته است.

 

رضا عطاران

رضا عطاران متولد 1347 در مشهد است. شاید ندانید که او علاوه بر بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوینگری و خوانندگی را تجربه کرده است.

اولین حضور عطاران در تلویزیون در مجموعه بیداران در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی اصغر عبداللهی آغاز شد، اما پیشرفت بازیگری او به همکاری با مهران مدیری در دو مجموعه پرواز ۵۷ و ساعت خوش مربوط می‌شود. عطاران نخستین کارگردانی خود را در برنامه سیب خنده که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته بود تجربه کرد. وی همچنین اولین حضور خود در سینما را در سال ۱۳۸۰ و در فیلم کلید ازدواج تجربه کرد. او سال بعد در کلاه‌قرمزی و سروناز حضور پیدا کرد و در سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ در دو سریال موفق خانه‌به‌دوش و متهم گریخت کارگردانی و بازیگری را تجربه کرد. در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم خروس جنگی، مورد توجه قرار گرفت. سپس در سال ۱۳۸۸ در فیلم نیش زنبور بازی کرد. او در سال ۱۳۸۹ در ورود آقایان ممنوع و اسب حیوان نجیبی است به ایفای نقش پرداخت و به واسطه بازی در این دو فیلم تندیس لبخند زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد مراسم اختتامیهٔ دومین جشن لبخند آفتاب را به دست آورد.

کارگردانی و بازیگری عطاران در فیلم خوابم می‌آد در سال ۱۳۹۰ موجب شد او برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردان بخش نگاه نو شود. در همان سال او در بی‌خود و بی‌جهت نیز بازی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از انجمن منتقدان سینما دریافت کرد. او همچنین در فیلم دهلیز نیز به ایفای نقش پرداخت و نامزد جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. عطاران سال ۱۳۹۲ در فیلم طبقهٔ هساث بازیگری کرد. او برای این بازی برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد. وی به‌دلیل موفقیت‌های هنری که با بازی در فیلم‌های طبقهٔ هساث، رد کارپت و کلاشینکف کسب کرد، با سودآوری ۱٬۶ میلیارد تومان، سودآورترین بازیگر سینمای ایران در سال ۱۳۹۳ لقب گرفت.

 

ارژنگ امیرفضلی

ارژنگ امیرفضلی متولد 1349 در تهران است. او پسر حسین امیرفضلی، بازیگر و کارگردان قدیمی ایران است. ارژنگ امیرفضلی کار خود در تلویزیون را با برنامهٔ «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان، همراه با مهران مدیری و حمید لولایی آغاز کرد. او به سرعت در عرصهٔ هنر هفتم درخشید و علاوه بر بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر، کارگردانی چند مجموعهٔ تلویزیونی را نیز در کارنامهٔ خود ثبت کرد.

از مهمترین آثار وی می‌توان به «الو الو من جوجوام» (مرضیه برومند)، «جنگجوی پیروز» (مجتبی راعی)، «مربای شیرین» (مرضیه برومند)، «شارلاتان» (آرش معیریان)، «شام عروسی» (ابراهیم وحیدزاده)، «اخراجی‌ها» (مسعود ده نمکی)، «اخراجی‌ها ۲» (مسعود ده نمکی)، «محاکمه در خیابان» (مسعود کیمیایی) و «افراطی‌ها» (جهانگیر جهانگیری) اشاره کرد.

فیلم «هرچی خدا بخواد» پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه پرمخاطب آی‌فیلم پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این فیلم را در ساعت ۷ صبح و ۱۵ روز بعد مشاهده کنند.

ب س/ ا ز

 

نظر شما
ارسال نظر