پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6179
-
الف
+

فیلم‌های آی‌فیلم فارسی در عید فطر

آی‌فیلم فارسی به مناسبت عید سعید فطر با سه فیلم سینمایی طنز و پرطرفدار به خانه آی‌فیلمی‌ها خواهد آمد.

آی‌فیلم فارسی به مناسبت عید سعید فطر با سه فیلم سینمایی طنز و پرطرفدار به خانه آی‌فیلمی‌ها خواهد آمد.

به گزارش آی‌فیلم، به مناسبت عید باشکوه فطر، شبکه آی‌فیلم سه فیلم سینمایی «خجالت نکش»، «آینه بغل» و «خط ویژه» را به روی آنتن خواهد برد.

بر این اساس، فیلم سینمایی «خجالت نکش» شنبه 3 خرداد ساعت 23 از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های 7 و 15 روز یکشنبه بازپخش می‌شود.

این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن پسر و عروس، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند. قنبر به فکر پیشرفت کشور بود و اصرار میکرد که بچه دار شوند. صنم در روزی که بچه ها و عروس هایش به خانه اش آمدند بچه اش به دنیا می اید . قنبر برای اینکه بتواند موضوع بچه را از فرزندان خود پنهان کند به آنها میگوید که بچه را پشت در خانه گذاشتند و او برداشته و به داخل خانه آورده است. در حین بازسازی صحنه بچه را پشت در میگذارد و زمانی که در را باز میکند بچه را نمیبیند. و قنبر و صنم به شدت مضطرب و به دنبال کودک میروند و این موضوع باعث میشود که فرزندان بزرگتر متوجه شوند که بچه گم شده خواهر آنهاست. و در انتهای داستان بچه توسط حشمت برادر صنم پیدا میشود و او هم موضوع را میفهمد.

فیلم سینمایی طنز «آینه بغل» با بازی محمدرضا گلزار و جواد عزتی دومین فیلمی است که به مناسبت عید روانه آنتن آی‌فیلم می‌شود. این فیلم یکشنبه 4 خرداد ساعت 23 از آی‌فیلم پخش می‌شود و مخاطبان می‌توانند تکرار آن را در روز دوشنبه ساعت 7 و 15 تماشا کنند.

این فیلم داستان پسری به نام مرتضی (جواد عزتی) است که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است و مرتضی برای خرید آب‌هویج بستنی می‌رود به ناگاه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود که بعد از ۲ روز مرتضی و نامزدش مهناز (نازنین بیاتی) برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ (محمدرضا گلزار) می‌روند و در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد.

در نهایت فیلم سینمایی «خط ویژه» در روز دوشنبه 5 خرداد از آی‌فیلم پخش خواهد شد. این فیلم در ساعت 23 روز دوشنبه پخش و در ساعت‌های 7 و 15 سه‌شنبه بازپخش می‌شود.

در خلاصه داستان ین فیلم آمده: کاوه (با بازیگری هومن سیدی) نابغه علوم کامپیوتری به همراه خواهر (با بازیگری هانیه توسلی) و شوهرخواهرش (با بازیگری مصطفی زمانی) تحت شرایط خاصی حساب بانکی یک رانت خوار به نام محتشم (با بازیگری سام قریبیان) را هک می‌کنند. محتشم برای بازگشت پولش به روش‌های غیرقانونی رو می‌آورد، اما این پول هنگفت در اختیار هفت جوان قرار می‌گیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای آنها به وجود می‌آورد.

امیدواریم در این عید بزرگ، با پخش این سه فیلم مفرح اوقات خوشی را برای آی‌فیلمی‌های عزیز فراهم کنیم.

ب س

نظر شما
ارسال نظر
sara heidarpoor

سلام.خسته نباشید.از شبکه مفرح و برنامه های خوبتون نهایت تشکر رو دارم اما با یک انتقاد.این فیلمهای سینمایی چندین و چند بار توسط شبکه ها پخش شده و تکراری هستن لطفا سینمایی هایی مثل

مهرسا

لطفا انقدر خودخواه نباشيد آي فيلم يعني شبکه فيلم نه فقط فيلم ايراني چن بار قراره مادرانه رو پخش کنيد لطفا از سريال هاي نرکي مثل يوسف گمگشده و فضيلت خانم رو پخش کنيد