پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9736
-
الف
+

معرفی سریال‌های ماه رمضان 99

با سریال‌های ماه مبارک رمضان تلویزیون در این گزارش آشنا شوید.

تلویزیون همچون سال های گذشته، برای ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ نیز سریال های گوناگون و پرمخاطبی را تدارک دیده است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

سریال زیرخاکی ؛ سریال رمضان ۹۹ شبکه یک
قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود.
نقش اول این سریال به عهده پژمان جمشیدی است و ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی زاده در این سریال ایفای نقش می کنند. 

سریال شاه رگ ؛ سریال رمضان ۹۹ شبکه دو
برای پخش در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ شمسی تولید می‌ شود. گروه سازنده این سریال تلویزیونی تاکنون در شهرک سینمایی دفاع مقدس و همچنین شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری هایی داشته اند. داستان سریال ” شاه رگ ” که در حال و هوای دهه ۶۰ شمسی روایت می‌ شود، توسط کریم لک‌ زاده به نگارش درآمده است.
از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی می توان به نیما رئیسی ، عباس غزالی ، مهدی سلوکی ، سیروس گرجستانی ، آزاده زارعی ، امید روحانی ، شادی کرم رودی ، افسانه کمالی ، عطا عمرانی و همچنین مژگان اخلاقی می توان اشاره کرد.
در خلاصه داستان ” شاه رگ ” این چنین آمده است: ” در سال‌ های ناآرام پس از انقلاب در سال ۶۰ شمسی، گروه ویژه‌ ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌ های چندین بمب در تهران در حال حرکت است… “

سریال می جان سریال رمضان ۹۹ شبکه سه

” می جان ” سریال پربازیگری است که با داستانی عاشقانه و اجتماعی به روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت. از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی می توان به بهروز شعیبی، الهام کردا، امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رها خدایاری، وحید آقاپور، مجید پتکی، معصومه قاسمی پور، فریده دریامج، محمدعلی فرمند، شهروز آقایی پور، سونیا سنجری، مریم شعبانی، رضا جوشنی، مهدی فریضه و هاله گرجی اشاره کرد.
از نکات جالب این سریال بازی بهروز شعیبی و الهام کردا است. الهام کردا بعد از پنج سال دوباره به تلویزیون بازگشته است تا در سریال “می جان ” به ایفای نقش بپردازد. همچنین بهروز شعیبی هم که در جشنواره فیلم فجر ، فیلم سینمایی ” روز بلوا ” را کارگردانی کرده بود، قرار است در کنار کردا به ایفای نقش در این سریال مناسبتی بپردازد.

سریال رعد و برق سریال رمضان ۹۹ شبکه پنج

سریال تلویزیونی ” رعد و برق ” به کارگردانی بهروز افخمی و به تهیه کنندگی داود هاشمی و در ۲۵ قسمت که برای ماه رمضان سال ۱۳۹۹ شسمی و پخش از شبکه پنج در حال آماده سازی است، مربوط به سیل استان های گلستان و لرستان در نوروز سال ۱۳۹۸ شمسی و حماسه های رخ داده پس از آن می باشد.
مصطفی رضوانی ، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج در مصاحبه ای درباره این سریال تلویزیونی به خبرنگاران این چنین می گوید: این اثر که در عین استراتژیک و ملی بودن، فضایی شیرین هم دارد با محوریت یک گروه جهادی در سه استان گلستان، خوزستان، لرستان تصویربرداری خواهد شد و با تحقیقات میدانی گسترده ای که توسط تیم محقق انجام شده است، قطعا ناگفته های شگفت آوری از اتفاقات و مجاهدت های رخ داده در مهار این رخداد طبیعی را برای مردم خواهد داشت. 

ه خ/

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام توروخدا ازتون خواهشمیکنم که سریال پس از باران رو پخش کنید اخه خیلی فیلم خوبیه