پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3378
-
الف
+

"وارش" از شوهر شانس ندارد!

مجموعه تلویزیونی «وارش» به کارگردانی "احمد کاوری" این شب‌ها روی آنتن تلویزیون رفته است.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «وارش» در حالی روی آنتن رسانه ملی رفته است که بازیگر نقش اصلی آن شاید به زعم برخی مخاطبان تلویزیون چهره آشنایی نباشد، اما با یادآوری تعدادی از نقش‌های قبلی وی احتمالاً خیلی‌ها او را به خاطر خواهند آورد.

"الهام طهموری" بازیگر نقش "وارش" پیش از این در آثاری چون «پرستاران»، «پدر» و ... مقابل دوربین رفته است. اگرچه نقش های وی در این دو سریال خیلی تأثیرگذار نبوده، ولی وجه مشترکی میان همه این نقش ها وجود دارد.

در سریال «پرستاران» نقش "مهتاب" دختر یک کارخانه‌دار را بازی می کرد که پدرش با ازدواج او با "شهروز" –که در کارخانه پدر کار می‌کرد- مخالف بود و به سختی توانست پدر را راضی به این ازدواج کند، اما در ادامه مخالفت‌های پدر با شهروز زندگی را به کام‌شان تلخ کرد.

در مجموعه «پدر»، بهرنگ توفیقی باز هم نقشی همنام و مشابه ("مهتاب" دختر یک کارخانه‌دار) را به او سپرد. این بار و در این نقش، پدرش اگرچه با ازدواج او و "محسن" –که او نیز در کارخانه پدر کار می‌کرد– مخالفت نکرده بود، ولی میدان دادن به این داماد باعث شد تا دست به کار خلاف بزند و عاقبت کارش به زندان بکشد.

حالا در سریال «وارش»، همسر اول او برای ماهیگیری به دریا رفته و برنگشته و "یارمحمد" همسر دومش هم به دست افراد "تراب" کشته می‌شود.

احتمالاً مخاطبان تلویزیون با تماشای این سه سریال با خود خواهند گفت بازیگر این نقش‌ها چقدر بدشانس است!

باید منتظر ماند و دید که آیا الهام طهموری در آینده از چنین نقش‌هایی فاصله می‌گیرد یا اینکه باز هم ایفاگر نقش یک زن بدشانس که "از شوهر شانس ندارد" خواهد بود.

ط ه / س م

نظر شما
ارسال نظر