پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5890
-
الف
+

«هیات مدیره» در پخش اول مهجور ماند

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص سریال «هیات مدیره» با آی‌فیلم به گفت و گو پرداخت.

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص سریال «هیات مدیره» با آی‌فیلم به گفت و گو پرداخت.

کمند امیرسلیمانی در سال 1352 در خانواده ای هنرمند در تهران متولد شد و تاکنون در کارهای نمایشی متعددی حضور داشته است. این بازیگر فیلم های سینمایی متعددی را در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آنها می توان به مظفرنامه، شبانه، شیدا، قرمز، مهریه بی بی، راز خنجر، چون ابر در بهاران، در آرزوی ازدواج، دخترک کنار مرداب، ترنج، با من از فردا بگو، سفر عشق، پاییز بلند، قاعده بازی، اگر تو نبودی، شاید دوست شاید دشمن، شماره های انتظار،  بابای من خواننده، جوان ماندگان، دروازه روی هشت، جایزه برای بازنده ها، رستم و سهراب و جایزه ای برای قدرت اشاره کرد.

امیرسلیمانی تاکنون در کارهای تلویزیونی متعددی از جمله مخمصه، سوادآموزی، عقیق، پاییز بلند، پدرسالار، عیاران، دردسر بزرگ، برگبار، هفت سنگ، بگذار آفتاب برآید، همسایه ها، فرمان، داوطلب، مشق عشق، رسم شیدایی، بی مقدمه، ماه عسل، دفترخانه شماره 13، تبریز در مه، ملکوت، دزد و پلیس، ویلای من، شوخی کردم، بی قرار، فاخته، معمای شاه، در جستجوی آرامش، هیات مدیره و ... حضور داشته است.

شاید «پدرسالار» نوستالژیک ترین سریالی باشد که کمند امیرسلیمانی تاکنون در آن حضور داشته است اما وی کارهای پربیننده ای مانند دفترخانه شماره 13، تبریز در مه، ملکوت و معمای شاه را هم در رزومه کاری اش دارد. نوروز 96 نیز وی با سریال هیئت مدیره که از شبکه 5 پخش شد، هنرنمایی دیگری را از خود در تلویزیون به ثبت رساند. این سریال به کارگردانی مازیار میری هم اکنون از شبکه آی فیلم در حال پخش است. به گفته امیرسلیمانی، این سریال در زمان پخش اولش به خوبی دیده نشد و امید است که نمایش دوباره اش از شبکه آی فیلم باعث دیده شدن بیشترش شود. در این سریال بازیگران متعددی حضور داشتند که از آن جمله می توان به حدیث میرامینی، احسان کرمی، الیکا عبدالرزاقی، رها نظری، امیررضا دلاوری، ثریا قاسمی، مریم امیرجلالی، الهام پاوه نژاد، سیاوش طهمورث، زهرا داوودنژاد، لیلی رشیدی و... اشاره کرد. حضور بازیگران متعدد و نام آشنا در این سریال این پیش بینی را در ذهن ایجاد می کرد که تبدیل به مجموعه پر بیننده ای شود، امّا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. گفتنی است، در هر قسمت از این سریال به یک داستان پرداخته می شود و هدف از این سریال بنا بر آنچه بازیگران این مجموعه تلویزیونی اعلام کرده اند این است که فرهنگ آپارتمان نشینی را گسترش دهد و مهر و دوستی و وحدت را میان مردم بگستراند. به هر حال درباره این سریال گفتگویی تلفنی با کمند امیرسلیمانی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

بازخوردی از پخش سریال هیات مدیره از شبکه آی فیلم دریافت کرده اید؟

نمی دانستم که این سریال در حال پخش است. از طرف برخی از دوستان متوجه شدم که این مجموعه از آی‌فیلم پخش می شود.

نظرتان درباره بازپخش سریال ها از آی فیلم چیست؟

واقعیت این است که برخی سریال ها به دلایل مختلف در زمان پخش اول از شبکه های مختلف دیده نمی شوند. امید ما این است که این سریال ها از آی فیلم بازپخش و دیده شوند. به طور کلی، بازپخش سریال ها از آی فیلم ایده خوبی است.

سریال هیات مدیره چطور از آب درآمد؟

هیات مدیره نقاط قوت زیادی داشت. کارگردان و بازیگران خوب و بازی های روان از جمله نقاط قوت این سریال هستند امّا فکر می کنم قصه آن به اندازه کافی کشش نداشت و به همین دلیل نتوانست بینندگان زیادی را جذب کند. اگرچه هیات مدیره به دلایل مختلف نتوانست بینندگان زیادی داشته باشد، امّا کسانی که این سریال را دیدند با آن ارتباط برقرار کردند و دوستش داشتند. این سریال یک داستان ادامه‌دار نداشت و در هر قسمتش به یک موضوع پرداخته می شد. مشکل این گونه سریال ها این است که معمولاً بینندگان را آن طور که انتظار می رود با خودشان همراه نمی کنند، زیرا یک داستان وجود ندارد که مردم آن را دنبال کنند و منتظر بقیه ماجرا باشند. در هر قسمت یک داستان داریم و تمام می شود، بنابراین، بیننده برای قسمت بعدی منتظر چیزی نیست.

گفتید که کار به دلایل مختلف دیده نشد، با توجه به این موضوع پشیمان نیستید که در این سریال بازی کردید؟

درست است که سریال هیات مدیره آن طور که باید و شاید دیده نشد و بینندگان زیادی را به خودش جلب نکرد اما تجربه خوبی بود. آقای میری کارگردان کاربلدی هستند و بازیگران خوبی هم در این سریال حضور داشتند و تمام این مسائل باعث می شود که تجربه خوبی را پشت سر گذاشته باشیم.

مردم چقدر با این سریال ارتباط برقرار کردند؟

این سریال از شبکه 5 پخش شد و امیدوارم این از آی فیلم بیشتر دیده شود.

از جذابیت های نقشی که در این سریال بر عهده داشتید برایمان بگویید؟

این اولین بار بود که من در نقش زنی بازی می کردم که کارهای فنی را خودش انجام می داد، تنها زندگی می کرد و مستقل بود. این زن زیر بارحرف کسی نمی رفت و خودش به تنهایی از عهده کارهایش برمی آمد. این مسائل باعث شده بود که نقش برایم جذابیت داشته باشد و با کارهای دیگری که تاکنون انجام داده ام، متفاوت باشد. من تا به امروز بیشتر در نقش یک زن مثبت و خانواده دار ایفای نقش کرده ام اما در این سریال نوع پوشش و رفتار متفاوتی نسبت به نقش های قبلی ام داشتم و این مسائل برایم جذاب بود.

شما اولویتی برای نقش های جدی و طنز دارید؟ ترجیح می دهید در کارهای طنز بازی کنید یا جدی؟

نه برایم اهمیتی ندارد که نقش مثبت باشد یا منفی، طنز است یا جدی. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که نقش خوب باشد و دوستش داشته باشم.

چطور به این کار دعوت شدید؟

از دفتر آقای میری تماس گرفته شد و من هم علاقمند بودم که با ایشان کار کنم و به همین دلیل نقش را قبول کردم. می خواهم در پایان مصاحبه از شبکه آی فیلم به خاطر پخش مجدد سریال ها تشکر کنم. این بازپخش ها باعث می شود که کارها دیده شوند و زحمات عوامل هدر نرود.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر