پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6970
-
الف
+

اختصاصی: «شنا در زمستان» با آی‌فیلم

فیلم «شنا در زمستان» به کارگردانی و نویسندگی محمد کاسبی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «شنا در زمستان» به کارگردانی و نویسندگی محمد کاسبی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «شنا در زمستان» به کارگردانی و نویسندگی محمد کاسبی روز پنجشنبه از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: "علی مرتضایی نسب" از معلمین آموزش و پرورش جهت تدریس به یكی از مدارس محروم كشور منتقل می شود. او با مشاهده وضع مالی مردم و جهل و فقر حاكم بر آن ها درصدد كمک به مردم و از جمله شاگردانش بر می آید. دلسوزی مرتضایی نسب در مقابل دانش آموزان و رفتار خشن ناظم نسبت به بچه ها آن ها را رو در روی یكدیگر قرار می دهد. گرایش دانش آموزان به معلم خود و علاقه آن ها نسبت به مرتضایی نسب باعث كینه و حسادت ناظم شده و سرانجام با گزارش به نیروهای امنیتی، مرتضایی نسب از مدرسه اخراج می شود.

مجید مجیدی ، یحیی دیوانی ، مسعود رحمانی ، داوود قنبری ، امیر کوت آبادی ، هاشم مستانی ، کامبیز رضایی ، قدیر غیاثوند ، محسن پناهی ، جعفر فری زاده در این فیلم سینمایی بازی کردند.

این فیلم سینمایی پنجشنبه 11 بهمن ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز جمعه خواهد بود.

ه خ/ س م

نظر شما
ارسال نظر
رضا

بحث فیلم روی هویت است ،هویت بحثی فردی است وبا رفتارنسبت به اینده وچیزی که میخواهیم بشویم مشخص میگردد/فهم نمودهای رفتاری دارد نه کلامی هرچه فهم عمیق تر رفتار کامل تر ،پخته تر صبورانه تر است متاسفانه معلم با احساس برخورد میکند نه عمیق وریشه ای/غذا برای برطرف کردن گرسنگی جسم است وصداقت مایه رفع عقب ماندگی /