پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2356
-
الف
+

تیزر «سال‌های دور از خانه» رونمایی شد

تیزر سریال کمدی نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» به کارگردانی مجید صالحی رونمایی شد.

تیزر سریال کمدی نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» به کارگردانی مجید صالحی رونمایی شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سریال، فیلمبرداری سریال کمدی نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» به کارگردانی مجید صالحی به شمال تهران رسیده و هادی کاظمی در نقش امیریل زهره‌خانی بازی خود را آغاز کرده است.

امیریل زهره‌خانی در کنار خنجری ۲ کاراکتر اصلی سریال کمدی «سال‌های دور از خانه» هستند و خراب‌کاری‌های آنها را پس از پایان دوره سربازی، روایت می‌کند.

«سال‌های دور از خانه» نخستین اسپین‌آف‌ ایرانی است که از روی مجموعه «شاهگوش» ساخته می‌شود. اسپین‌آف یا سریال جانبی در صنعت فیلم و سریال‌سازی به اثری گفته می‌شود که برگرفته از یک فیلم یا سریال دیگر باشد. اسپین‌آف جزییات بیشتر از یک اثر مانند موضوعات، تمرکز بر کاراکترها، داستان‌های پیش و پس از داستان اصلی را روایت کند.

احمد مهرانفر و هادی کاظمی بازیگران نقش خنجری و زهره و آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، محمدرضا عقدایی، علی نظری، یدالله شادمانی، خسرو احمدی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، مهدی صباغی، سیاوش چراغی‌پور و مسعود روشن‌پژوه دیگر بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر