پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2415
-
الف
+

باشه آهنگر: «سرو زیر آب» به دیدنش می ارزه

همایون ارشادی و محمدعلی باشه آهنگر درباره اهمیت فیلم «سرو زیر آب» صحبت کردند.

همایون ارشادی و محمدعلی باشه آهنگر در برنامه «سینما آی‌فیلم» درباره موضوع فیلم سینمایی «سرو زیر آب» صحبت کردند.

«سرو زیر آب» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر، و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی، محصول سال ۱۳۹۶ است و درست همزمان با شروع اکران عمومی در برنامه «سینما آی‌فیلم» مورد بررسی قرار می‌ گیرد.

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، حوزه هنری و شهرداری تهران ساخته شده‌ است به موضوع شهدای گمنام اقلیت می‌پردازد. نخستین نمایش این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود. سرو زیر آب به عنوان بهترین فیلم با نگاه ملی سی و ششمین دوره فیلم فجر انتخاب شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیرو سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می‌کند. سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد.

بابک حمیدیان، مینا ساداتی، حسین باشه آهنگر، رضا بهبودی و مسعود رایگان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فیلم‌ها را بررسی می‌کند. این برنامه، چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۶:۳۰ روز پنجشنبه می‌باشد.

م ه / ط ه

نظر شما
ارسال نظر