پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3740
-
الف
+

اختصاصی: آی‌فیلمی‌ها به «زمانی برای عاشقی» رسیدند

«زمانی برای عاشقی» عنوان سریالی است که از شنبه 12 آبان روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

«زمانی برای عاشقی» عنوان سریالی است که از شنبه 12 آبان روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی مناسبتی «زمانی برای عاشقی» ساخته محمدحسین لطیفی از شنبه 12 آبان از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

لطیفی در این مجموعه به موضوعاتی مانند ساخت ابزار عزاداری حضرت سیدالشهدا و تعزیه‌خوانی می‌پردازد. "حاج مرتضی" می‌خواهد بعد از مدت زیادی دوباره گروه تعزیه‌اش را دور هم جمع کند، اما هرکدام از اعضای گروه به کاری مشغول هستند. حاج مرتضی مأیوس می‌شود، اما با اتفاقی که در زندگی‌اش رخ می‌دهد دوباره در صدد برگزاری تعزیه برمی‌آید.

فیلمنامه این سریال را علی‌اکبر محلوجیان به نگارش درآورده و محمدحسین لطیفی آن را در سال 1392 مقابل دوربین برده است. لطیفی که در ساخت آثار مناسبتی کارگردان باسابقه‌ای محسوب می‌شود، پیش از این مجموعه‌هایی چون «وفا»، «صاحبدلان» و «سفر سبز» را کارگردانی کرده است. همچنین سریال «تنهایی لیلا» به کارگردانی وی هم‌اکنون از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است.

فرهاد قائمیان، رضا رویگری، عنایت شفیعی، علیرضا اوسیوند، حمید ابراهیمی، نصرت میرعظیمی، کاظم هژیرآزاد، احمد علامه دهر، محمود مقامی، زهره حمیدی، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن و سعیده عرب در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، «زمانی برای عاشقی» را از فردا (شنبه 12 آبان) هر شب ساعت 21:۰۰ می‌توانید ببینید و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 5:۰۰ صبح و 13:۰۰ روز بعد روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
اسماهیل محمدیان

سلام زمانی برای عاشقی مجموعه خوبی است بابت این فیلم کمال تشکر رادارم

کاربر مهمان

این فیلم من را به یاد شعر به من گفتی که دل دریا کن ای دوست میاندازد