پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9396
-
الف
+

با سریال‌های نوروزی آی‌فیلم همراه شوید

آی‌فیلم سریال‌های نوروز 97 خود را اعلام کرد.

شبکه آی‌فیلم اسامی سریال‌های منتخب برای ایام نوروز سال 1397 خود را اعلام کرد.

به گزارش آی‌فیلم، «هفت سین»، «مثل من مثل تو»، «مرز خوشبختی»، «پیامک از دیار باقی»، «همه خانواده من» و «تعبیر وارونه یک رویا» سریال‌هایی هستند که در ایام نوروز از شبکه آی‌فیلم پخش خواهند شد.

«هفت سین»:

این سریال درباره آقای نوبخت است که قصد دارد شب چهارشنبه سوری اسباب کشی کند و به منزل جدید برود. از قضا، خانه توسط مستأجر قبلی تخلیه نشده و ماجرا از اینجا شروع می‌شود...

سیروس گرجستانی، فردوس کاویانی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، جواد عزتی، محسن افشانی، مهران رجبی از بازیگران سریال هفت سین هستند.

مجموعه تلویزیونی «هفت سین» در ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد پیش بینی شده است.

«مثل من مثل تو»:

این سریال درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف می‌رسد و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود...

ثريا قاسمي، عبدالرضا اکبری، کمند اميرسليمانی، فرخ نعمتی، شهرام عبدلی و رحيم نوروزی از بازیگران این سریال می باشند.

سریال «مثل من مثل تو»، هر روز ساعت 17:00 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰1:۰۰ و ۰9۰۰ روز بعد می باشد.

«مرز خوشبختی»:

این سریال روایتی است از دغدغه جوانان برای اشتغال، مساله بیکاری و مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرستان‌ها....

پوریا پورسرخ، امیر حسین آرمان، مهدی سلوکی، سروش جمشیدی، مریم معصومی، شهرزاد کمال‌زاده و عباس محبی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

سریال تلویزیونی «مرز خوشبختی» هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

«پیامک از دیار باقی»:

داستان اين سريال درباره مرد خسيسى به نام منصور سيم خواه است كه براى فرار از دست طلبكاران، ضمن ايجاد يک دعواى ساختگى در ميان خانواده، خود را به مردن مى‌زند ...

محمدرضا شریفی نیا ، افسانه بایگان ، حامد کمیلی، رضا شفیعی‌جم، سروش گودرزی، شیلا خداداد، حمید لولایی و نادر سلیمانی فرد از بازیگران این سریال هستند.

سریال تلویزیونی «پیامک از دیار باقی» هرشب ساعت 21:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های 05:۰۰ و 13:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

«همه خانواده من»:

این سریال داستان درباره دو خانواده کاشانی است که به واسطه وصیت‌نامه‌ای با هم ارتباط پیدا می‌کنند....

افسانه ناصری، فرهاد آئیش، ارژنگ امیرفضلی، فرحناز منافی ظاهر از بازیگران این مجموعه هستند.

سریال تلویزیونی «همه خانواده من» هرشب ساعت 23:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های 07:۰۰ و 15:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

«تعبیر وارونه یک رؤیا»:

این سریال داستان تعدادی از عوامل فریب خورده و جاسوسان خارجی است که در عملیاتی، یک دانشمند هسته ای ایران را به قصد انتقال به باکو برای بهره برداریهای جاسوسی و تبلیغاتی می ربایند، اما بدلیل مجروح شدن این دانشمند، برنامه عملیات تغییر می کند ...

 امیر جعفری، داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، الهام کردا و نگار عابدی از بازیگران این مجموعه هستند.

سریال «تعبیر وارونه یک رویا» ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۴:۰۰ صبح و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ص.گ/ط ه

نظر شما
ارسال نظر
امیر الماسی

سلام بسیار عالی فقط از چه تاریخی شرع میشن؟؟؟