پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3578
-
الف
+

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی در آذرماه

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی از 21 تا 24 آذر در دانشگاه صدا و سیما و دیگر دانشگاه‌هایی که انجمن فیلم دارند، برگزار می‌شود.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی از 21 تا 24 آذر در دانشگاه صدا و سیما و دیگر دانشگاه‌هایی که انجمن فیلم دارند، برگزار می‌شود.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی در بخش های مختلف شامل آزاد، بین الملل، مسابقه ملی، دانشگاه اسلامی و آثار رادیویی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان تا پنجم آبان فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

کاظم نظری دبیر هفتمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی با اعلام این خبر که  تاکنون بیش از 800 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است، گفت: بخش آزاد در دو شاخه، ذیل بخش‌های فیلمنامه فیلم تلویزیونی، فیلم داستانی، فیلم مستند، انیمیشن، تله تئاتر همچنین بخش تجربه های خیلی کوتاه (فیلم‌های صوتی و تصویری موبایلی زیر 5 دقیقه در گرایش‌های فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن) برگزار می‌شود. 

وی در ادامه افزود: در بخش بین‌الملل، دانشجویان فیلمساز سراسر جهان که آثاری با موضوعات فیلم‌های مقاومت، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، اسلام تکفیری و سیطره جهانی صهیونیست ساخته باشند در قالب فیلم مستند و انیمیشن به این جشنواره راه می‌یابند که به بهترین آثار در هر بخش جوایزی اهدا می‌شود.

گفتنی است که بخش دانشگاه اسلامی هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی شامل موضوعاتی نظیر دانشجوی انقلابی و دانشگاه اسلامی، علوم دانشگاهی و تمدن اسلامی،علوم اسلامی و هویت ایرانی، جهاد فرهنگی و دانشجوی انقلابی، جهاد علمی و دانشجوی انقلابی و  فعالیت‌های جهادی و دانشگاه اسلامی است.

لازم به ذکر است که در مراسم پایانی جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی علاوه بر قدردانی از استادان فعالان دانشگاه در این زمینه از خانواده دانشجویان شهدای حرم و برخی شهدای دیگر تجلیل خواهد شد.

م ه / ح ی

 

نظر شما
ارسال نظر