پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

جدول پخش جدید آی‌فیلم

چهار سریال جدید به جدول پخش شبکه آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

به گزارش آی‌فیلم، چهار سریال «برادر جان»، «زیرخاکی3»، «مسافر» و «بانویی دیگر» به جدول پخش آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

برادر جان

سریال برادر جان، یک ملودرام خانوادگی و با مضمونی اجتماعی و مذهبی است. موضوع اصلی این سریال، حق الناس است.

علی نصیریان, حسن پورشیرازی, حسام منظور,  آفرین عبیسی,  سعید چنگیزیان, کامران تفتی, سجاد افشاریان,  نسیم ادبی, مارال فرجاد,  شیوا ابراهیمی,  محبوبه صادقی، لعیا زنگنه, جلیل فرجاد، ندا جبرائیلی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

 سریال «برادر جان» هر شب ساعت 20:00 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های 04:00 و 12:00 فردا پخش می‌شود.

زیرخاکی 3

پس از پایان فصل دوم مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان، فصل سوم این مجموعه تحت عنوان «زیرخاکی 3» از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

در این مجموعه تلویزیونی که یکی از آثار پربیننده جلیل سامان محسوب می‌شود، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «زیرخاکی 3» از شنبه 24 دی ماه هر شب راس ساعت 22 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در روز بعد ساعت 06:00 و 14:00 خواهد بود.

مسافر

داستان سریال مسافر از پشیمانی پیرمردی در بستر مرگ آغاز می‌شود! در بیست و پنج سال پیش مراسم عروسی دختر این پیرمرد بر اثر لجاجت او به هم می‌خورد. داماد دو سال بعد به زندان می‌افتد و عروس در هنگام وضع حملِ دخترش "افسانه"، فوت می‌کند. بعد از پیروزی انقلاب پدر افسانه از زندان آزاد می‌شود و قیومیت دخترش را به دست می‌آورد و برای همیشه او را از زندگی پدربزرگ خارج می‌کند و ... .

ابوالفضل پورعرب، آناهیتا نعمتی، دانیال حکیمی، آتش تقی‌پور، شادروان صدیقه کیانفر و ... در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش سریال «مسافر» از دوشنبه 26 دی، هر روز ساعت 17:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 1:00 و 9:00 روز بعد خواهد بود.

بانویی دیگر

سریال بانویی دیگر از روز سه شنبه 27 دی هر روز ساعت 18:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات 02:00 بامداد و 10:00 روز بعد پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: "سعید درخشان" و همسرش "مهری صالحی"، زوج خوشبخت و روشنفکری هستند که در دفتر یک نشریه مدافع حقوق زنان، فعالیت می کنند. سعید درخشان ظاهرا تنها مرد نویسنده در این موسسه است و مهم ترین دلیل این امر آن است که او مدافع سرسخت حقوق زنان است و قصد دارد کتابی در این زمینه بنویسد...

ه خ / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید