پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

چند خبر از جشنواره‌ها

در این بسته خبری به چند خبر از جشنواره‌های مختلف هنری کشورمان پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، چند خبر از جشنواره‌های فرهنگی و هنری مختلف در زمینه‌های موسیقی، سینما و انیمیشن را در این بسته خبری مرور می‌کنیم.

جشنواره موسیقی نواحی خاتمه یافت

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه پنجشنبه ۲۶ آبان ماه برگزار شد.

در این مراسم ضمن معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف، محمدعلی مرآتی نیز از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دوره شانزدهم جشنواره موسیقی نواحی ایران حکم دبیری گرفت و به این ترتیب او دبیر دوره شانزدهم خواهد بود.

انیمیشن «خانه» نامزد دریافت جایزه جشنواره ایتالیایی

انیمیشن «خانه» به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد عزیزی، نامزد کسب جایزه در جشنواره بین المللی فیلم قهرمانان ایتالیا شد.

«خانه» با نگاه آینده نگرانه و هشدار به انسان ها تولید شده است و در خلاصه داستان آن آمده است :«خیلی دور خیلی نزدیک،همه به دنبال بازگشت به اصالت خود هستند و دلشان در خانه آرام می گیرد. از خانه خود محافظت کنیم.»

برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در یاسوج

شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان توسط انجمن سینمای جوانان یاسوج و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی، به مدت ۴ روز از ۲ الی ۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

/ س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید