پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

«بازی نقاب‌ها»؛ بازیگر نقش یاشار کیست؟

به بهانه پخش سریال «بازی نقاب‌ها» نگاهی به کارنامه هنری و حرفه‌ای "بابک انصاری" بازیگر جوان این سریال خواهیم داشت.

به گزارش آی‌فیلم، "یاشار" یکی از نقش‌های اصلی سریال «بازی نقاب‌ها» است که "بابک انصاری" بازیگر جوان سینما و تلویزیون نقش او را بازی کرده است. "انصاری" در یکم خرداد سال 1366 در شهر آمل به دنیا آمد و پس از تحصیل در رشته ادبیات، سال 1382 وارد عرصه بازیگری شد.

او پس از تست بازیگری توسط پرویز پرستویی به اصغر فرهادی معرفی شد و مقابل دوربین فیلم سینمایی «شهر زیبا» رفت. همچنین انصاری پس از بازی در این فیلم سینمایی، به پیشنهاد افشین سنگ‌چاپ به پروژه سریال «پرواز در حباب» سیروس مقدم پیوست و بازی قابل توجهی از خودش به نمایش گذاشت.

بابک انصاری یکسال پس از ورودش به عرصه بازیگری در سال 1383، برای بازی در دو فیلم سینمایی «شهر زیبا» و «رویای خیس» به کارگردانی "پوران درخشنده" کاندیدای سیمرغ نقش اول مرد شد.

«شنل»، «نوک برج»، «ترانه»، «کریستال»، «ماجان»، «پاسیو» و «تونل» دیگر آثار سینمایی "انصاری" است و از سریال‌های آن می‌توان به «بازی نقاب‌ها»، «پرواز در حباب»، «رخصت» و  قفسی برای پرواز» اشاره کرد.

گفتنی است، سریال «بازی نقاب‌ها» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید