پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

دو فیلم سینمایی «قضاوت» و «ناخدا خورشید»، روزهای جمعه و شنبه این هفته از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «قضاوت» جمعه 18 تیر روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال 1387 تولید شد.

این فیلم داستان زوجی جوان به نام فرهاد و مهناز را روایت می‌کند که در تدارک برگزاری جشن سالگرد ازدواج خود هستند؛ اما درست در روز جشن، فرهاد در یک حادثه کشته می‌شود و...

مهدی احمدی، آناهیتا نعمتی، بابک حمیدیان، رضا افشار و هومن برق‌نورد از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «قضاوت» جمعه 18 تیر ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» به کارگردانی ناصر تقوایی نیز شنبه 19 تیر از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خواجه ماجد با گزارش کردن بار قاچاق ناخدا خورشید به مأموران، موجب می‌شود تا تمام سرمایه زندگی او ضبط شده و از بین برود. ناخدا خورشید که ورشکسته شده، برخلاف رسم آن دیار حاضر می‌شود تا با فرد غریبه‌ای از اردوگاه تبعیدی‌ها مذاکره کرده و با تنها لنجی که برایش باقی مانده با او همکاری کند. فتنه‌افکنی خواجه ماجد، ناخدا خورشید را به فکر گرفتن انتقام از او می‌اندازد و...

داریوش ارجمند، فتحعلی اویسی، پروانه معصومی، علی نصیریان و سعید پورصمیمی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» شنبه 19 تیر ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در نظرسنجی آی‌فیلم شرکت کنید

دیدگاه شما درباره دردسرهای لطیف

در آی فیلم؛ «گذر» از «سینمای کوتاه»

ا.ا/ ص.گ

این مطلب را به اشتراک بگذارید