پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

به گزارش آی‌فیلم، در حالی که جلیل سامان کارگردان سریال «زیرخاکی»، هفته گذشته در صفحه مجازی خود از آغاز قریب‌الوقوع تصویربرداری فصل دوم این سریال خبر داده بود، امروز (دوشنبه سوم آذرماه) با انتشار متنی، انصراف خود را از ساخت فصل دوم این مجموعه اعلام کرد.

کامبوزیا پرتوی کارگردان و فیلمنامه‌نویس شناخته شده سینما به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد. پرتوی هم‌اکنون در بیمارستان دی تهران تحت درمان قرار دارد.

بخش رقابتی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر بازگشت و متقاضیان می‌توانند آثار تولیدی در بازه زمانی یکم مهر ۹۶ تا یکم مهر ۹۸ را برای این بخش ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری شنبه ۱۵ آذرماه با مراجعه به سایت جشنواره خواهد بود.

فراخوان جشنواره ملی عکس لباس اقوام با هدف ثبت، نمایش و معرفی فرهنگ پوشش بومی و محلی در اقوام اصیل ایرانی منتشر شد. اختتامیه و اعلام نتایج این جشنواره، دوم بهمن‌‌ماه سال جاری خواهد بود.

انیمیشن «حبسی» به کارگردانی احمد خوش‌نیت جایزه بهترین فیلم جشنواره محیط زیست ایتالیا را به دست آورد و همچنین فیلم کوتاه «کلاس رانندگی» به کارگردانی مرضیه ریاحی جایزه دوم بخش فیلم کوتاه جشنواره «هبدن بریج» انگلیس را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

زیرخاکی ۲ ساخته می‌شود

جزئیات جدید از سریال شهید شهریاری

حاتمی کیا موسی را می سازد

بچه مهندس۴ کلید خورد

ا.ا / ه.خ

این مطلب را به اشتراک بگذارید