پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

بچه‌مهندس 4 تولید می‌شود

نویسنده مجموعه تلویزیونی «بچه‌مهندس» از داستان فصل چهارم این سریال گفت.

به گزارش آی‌فیلم، «حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه‌مهندس» در گفت‌وگو با فارس، گفت: این روزها به صورت تمام وقت نگارش سیناپس و طرح کلی فصل چهار «بچه‌مهندس» را در دست دارم. فعلا به تنهایی قصه را در می آورم و بعدا اگر لازم شد نویسنده‌های دیگری به کار اضافه می‌کنیم.

وارسته درباره زمان داستان فصل جدید این سریال نیز گفت: اینها همه سورپرایزهای قصه ماست و نمی‌توانیم در این باره صحبت کنیم و تلاشمان این است که قصه‌ای پرطراوت و با نشاط و دو سه گام جلوتر از فصل قبلی داشته باشیم و دوست نداریم که عقب‌گرد داشته باشیم.

این نویسنده ادامه داد: در اصل می خواهیم یک کار پر انرژی جوان پسند با همان دغدغه‌های بچه مهندس‌های قبلی به روی آنتن ببریم. جوان نخبه، فضای دانشگاه، مطالبه های جوانان و مباحث اخلاقی و خانوادگی جزو داشته‌های ما برای این فصل از سریال است.

وارسته درباره قهرمان اصلی قصه این سریال نیز ادامه داد: «بچه‌مهندس» قصه ما جواد جوادی است و اگر کاراکترهای دیگری در کنار جواد هستند برای رسیدن او به هدف‌های بزرگترش از جمله اهداف اجتماعی شخصی و میهنی است. سعی مان بر این است با همان لحن قبلی که داشتیم این کار را انجام دهیم.

بر اساس این گزارش، فصل چهار «بچه‌مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در 30 قسمت در حال طراحی است.

بیشتر بخوانید:

آغاز نگارش فیلمنامه «بچه مهندس ۴»

«بچه مهندس۴» ساخته می‌شود؟

آمادگی حصاری برای بازی در «بچه مهندس ۴» + ویدئو

فصل چهارم «بچه مهندس» ساخته می‌شود؟

بچه‌مهندس۴ در برزخ / آیا جواد جوادی می‌ماند؟

آخرین خبرها از «بچه مهندس۴»

ا.ا/س.م

این مطلب را به اشتراک بگذارید