پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

با آقا بهروز سریال دودکش آشنا شوید

به بهانه پخش سریال «دودکش» به کارنامه هنری امیرحسین رستمی نگاهی می‌اندازیم.

به گزارش آی‌فیلم، امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران است. او آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون حمید سمندریان و امین تارخ در کلاس‌های آزاد بازیگری فرا گرفت و در سال ۱۳۷۷ با ایفای نقش در مجموعه‌ «هزاران ستاره» به کارگردانی رامبد جوان، نخستین کار تصویری‌اش را تجربه کرد. او با بازی در نقش شکور در سریال «شمس‌العماره» (۱۳۸۸) به چهره‌ای محبوب و شناخته‌شده مبدل شد.

امیرحسین رستمی در مجموعه‌هایی نظیر «مرد هزارچهره» (۱۳۸۶)، «وضعیت سفید» (۱۳۸۸)، «نون و ریحون» (۱۳۸۹)، «دختران حوا» (۱۳۹۱)، «یه تیکه زمین» (۱۳۹۱)، «دودکش» (۱۳۹۲)، «پژمان» (۱۳۹۲)، « آخرین بازی» (۱۳۹۳)، «پادری» (۱۳۹5)، «لیسانسه‌ها» (1395-1396)، «آچمز» (۱۳۹7) و «لیسانسه‌ها2» (۱۳۹8) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

او همچنین در فیلم‌هایی چون «اسپاگتی در هشت دقیقه» (۱۳۸۴)، «رئیس» (۱۳۸۵)، «زنان ونوسی، مردان مریخی» (۱۳۸۹)، «یک عاشقانه‌ی ساده» (۱۳۸۹)، «بوسیدن روی ماه» (۱۳۹۰)، «سورپرایز» (۱۳۹۰)، «عملیات مهدکودک» (۱۳۹۱)، «زن، مرد، زندگی» (۱۳۹۱)، «نهنگ عنبر» (۱۳93)، «مشکل گیتی» (1394) و «یک دزدی عاشقانه» (۱۳94) حضور داشته است.

از کارهای موفق امیرحسین رستمی در تلویزیون، به بازی در سریال‌های «لیسانسه‌ها» و «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت باز می‌گردد. او در این مجموعه، در کنار هوتن شکیبا و امیر کاظمی سه فصل موفقی را در تلویزیون پشت سر گذاشت و با استقبال زیاد مخاطبان همراه بود.

پیش از این نیز، امیرحسین رستمی در سال ۱۳۹۲ در سریال مناسبتی ماه رمضان «دودکش» در کنار هومن برق‌نورد و بهنام تشکر ایفای نقش کرد که یکی از موفق‌ترین سریال‌های طنز تلویزیون و محمدحسین لطیفی محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «دودکش»، هر شب به‌جز پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۳ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌ ۷ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دانلود و تماشای سریال دودکش

وقتی یک هزار تومنی هم مهم می‌شود

گزارش تصویری از سریال «دودکش»

ا.ا/س.م

این مطلب را به اشتراک بگذارید