پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

برنامه تئاتر برای روزهای پسا کرونایی

مدیر دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح پیشنهادی خود را برای روزهای پساکرونا شرح داد.
به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایرنا، مدیر دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آنکه تئاتر هنری زنده است که در ارتباطی مستقیم و رودررو با مخاطب قرار دارد خاطرنشان کرد: بعد از پشت سر گذاشتن و رسیدن به روزهایی پساکرونا؛ هنرمندان تئاتر خیابانی با تمام بضاعت، توان و ظرفیتشان می‌توانند در بطن آحاد جامعه حضور پیدا کنند. هنرمندان تئاتر خیابانی در تمامی شهرستان‌های کشورمان می‌توانند ذیل برنامه‌ریزی منسجم برای کمک به افزایش روحیه و نشاط اجتماعی دست به تولید و اجرای آثار نمایشی با همین رویکرد و هدف بزنند.
وی افزود: همچنین برای استفاده بیشتر از اغلب گروه‌های تئاتری جهت اجرای آثار متنوع می‌توان از کمک استانداری‌ها و شهرداری‌ها همسو با اداره کل هنرهای نمایشی بهره برد تا فصلی متفاوت از کمک و یاری هنر نمایش را برای رهایی از پیامدهای روانی روزهای کرونا در کشورمان شاهد باشیم.
توجه به دو ابزار مهم نمایش و موسیقی در مسیر ارتقای نشاط اجتماعی
خلیلیان با اشاره به استقبال میرکل اداره هنرهای نمایشی از این طرح، گفت: وی بر این مسئله تاکید کرد که دو هنر نمایش و موسیقی در کنار هم می‌توانند به‌عنوان مهم‌ترین ابزار برای ارتقاء روحیه مردم و نشاط اجتماعی در روزهای پسا کرونا کارکردی مهم و اساسی داشته باشند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید